80 موبائل خفیہ کوڈ

0
1009
موبائل خفیہ کوڈ
موبائل خفیہ کوڈ

80 موبائل خفیہ کوڈ

کبھی کبھی موبائل استعمال کرتے ہوئے کوئی نہ کوئی مسئلہ ہو جاتا ہے، اور ہمیں سمجھ نہیں آرہی ہوتی کہ مسئلہ کیا ہے۔ چنانچہ ہم موبائل کسی دکان پر لے جاتے ہیں اور کاریگر اسے فورا ٹھیک کر لیتا ہے۔ کبھی تو یہ سافٹ ویئر کا مسئلہ ہوتا ہے اور کبھی ہارڈ ویئر کا مسئلہ ہوتا ہے اور کبھی صرف سیٹنگ ہی خراب ہوتی ہے۔ 

فہرست یہاں دیکھیں

اگر ہارڈ کی خرابی ہو تو ظاہر ہے اسے کاریگر ہی ٹھیک کرے گا لیکن سیٹنگ کی خرابی اور کسی حد تک سافٹ ویئر کی خرابی کو ہم خود ہی ٹھیک کر سکتے ہیں اور وہ بھی باالکل مفت میں۔ بشرطیکہ ہمیں معلوم ہو جائے کہ موبائل میں کیا خرابی ہے۔ 

اس مضمون میں، میں آپ کو بہت سارے موبائل خفیہ کوڈ بتا رہا ہوں جن کے ذریعے آپ اپنے موبائل کے بارے بہت ساری باتیں چند کلک سے معلوم کر سکتے ہیں۔ 

موبائل کے کاریگر بھی یہی موبائل خفیہ کوڈ  کے ذریعے ہی یہ جان پاتے ہیں کہ موبائل میں مسئلہ کیا ہے اور پھر وہ اس مسئلے کو دور کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

موبائل خفیہ کوڈ
موبائل خفیہ کوڈ

موبائل خفیہ کوڈ  کے استعمال کا طریقہ

موبائل خفیہ کوڈ  کے استعمال کا طریقہ نہایت ہی آسان ہے۔ بس آپ نے کی پیڈ یعنی ڈائل پیڈ اوپن کرنا ہے اور جو کوڈ آپ ڈالنا چاہتے ہیں وہ کوڈ لکھیں، جونہیں کوڈ آپ لکھیں گے اس سے متعلقہ سیٹنگ اوپن ہو جائے گی۔ یاد رکھیں کود لکھنے کے بعد آپ کو ڈائل کا بٹن دبانے کی ضرورت نہیں۔ یعنی جیسے ہم کسی کو کال کرتے وقت نمبر لکھ کر ڈائل کا بٹن دباتے ہیں تو کال جاتی ہے صرف لکھنے سے کال نہیں جاتی۔ لیکن موبائل ٹیسٹ خفیہ کوڈز میں ایسا نہیں، یہاں صرف لکھنے سے ہی متعلقہ سیٹنگ اوپن ہو جاتی ہے آپ کو ڈائل بٹن دبانے کی ضرورت نہیں ہوتی۔

اگر کوڈ لکھنے سے سیٹنگ اوپن نہیں ہوئی تو کوڈ کو دبارہ چیک کریں کہ آپ نے درست لکھا ہے یا نہیں؟ اگر درست لکھا ہے اور پھر بھی خود بخود سیٹنگ اوپن نہیں ہوئی تو اس کا مطلب ہوگا کہ یہ کوڈ اس موبائل میں کام نہیں کرتا۔

موبائل خفیہ کوڈ

1۔ عام جنرل ٹیسٹ موڈ کوڈ

*#0*#

اس کوڈ کے ذریعے مندرجہ ذیل چیزیں ٹیسٹ کر سکتے ہیں:

  1. ٹچ ٹیسٹنگ۔
  2. سامنے والا کیمرہ۔
  3. ایل. ای. ڈی.
  4. ذیلی کلید۔
  5. بارکوڈ ایمولیٹر ٹیسٹ۔
  6. ڈیوائس کا ورژن۔
  7. آرجیبی ٹیسٹنگ۔
  8. گرفت سینسر کی جانچ۔

یہ بھی پڑھیں: آن پیج ایس ای او

یہ بھی پڑھیں: ٹیکنیکل ایس ای او

یہ بھی پڑھیں: قرآنی سورتوں کا خلاصہ

موبائل خفیہ کوڈ
موبائل خفیہ کوڈ

2۔ اپنے ڈیوائس کو صاف کریں اور فرم ویئر کو دوبارہ انسٹال کریں

*2767*3855#

یہ سب سے مؤثر Android سیکیورٹی موبائل خفیہ کوڈ میں سے ایک ہے جس کے ذریعے آپ اپنے موبائل سے تمام معلومات کو تیزی سے صاف کر سکتے ہیں۔ یہ کوڈ آپ کے فون سے تمام ڈیٹا کو مؤثر طریقے سے حذف کر دے گا، اور اسے صاف کر دے گا۔  یہ کوڈ فرم ویئر کو بھی دوبارہ انسٹال کرتا ہے، لہذا یہ اتنا ہی اچھا ہوگا جتنا کہ نیا، سافٹ ویئر کے لحاظ سے۔

3۔ فیکٹری ری سیٹ چلائیں (موبائل فروخت کے وقت)

*#*#7780#*#*

اگر آپ بڑا ری سیٹ نہیں چلانا چاہتے تو یہ کوڈ بہترین چیز ہے۔ فیکٹری ری سیٹ کی طرح، یہ کوڈ آپ کے آلے سے تمام ایپلیکیشن ڈیٹا کے ساتھ ساتھ کسی بھی ایپلیکیشن کو آسانی سے حذف کر دے گا۔ اس کے بعد، یہ آپ کے آلے کو اس کی فیکٹری حالت میں واپس کرتا ہے۔

اگر آپ فرم ویئر کو دوبارہ انسٹال نہیں کرنا چاہتے، اور صرف اپنے موبائل سے کوئی ذاتی ڈیٹا، ایپلیکیشنز، اور ایپ ڈیٹا ہٹانا چاہتے ہیں، تو یہ بہترین آپشن ہے۔ خاص طور پر اس کوڈ کو اس وقت استعمال کرنا چاہیے جب آپ اپنا موبائل فون فروخت کر رہیں ہوں۔

4۔ موبائل کا IMEI چیک کریں۔

*#06#

 کبھی ایسا ہوتا ہے کہ آپ استعمال شدہ موبائل خریدتے ہیں اور آپ بیچنے والے سے یہ تقاضا کرتے ہیں کہ اس موبائل کا ڈبہ یعنی باکس بھی مجھے دیں تاکہ مجھے تسلی ہو جائے کہ یہ چوری شدہ موبائل نہیں ہے۔ اور بیچنے والا آپ کو موبائل کا ڈبہ دیتا ہے تو اس میں اس بات کا امکان بھی ہے کہ وہ اسی ماڈل کے کسی اور موبائل کا ڈبہ آپ کو دے رہا ہو، تو یہ جاننے کے لیے کہ آیا یہ موبائل اسی ڈبے سے نکلا ہے یا نہیں تو موبائل کا IMEI نمبر اور سیریل نمبر چیک کرنے کے لیے یہ کوڈ استعمال کیا جاتا ہے، چنانچہ آپ سیکیورٹی نقطہ نظر سے موبائل اور اس کے ڈبے کو اس کوڈ کے ذریعے میچ کر سکتے ہیں۔ 

5۔ میک MAC ایڈریس دیکھنا

*#*#232338#*#*

میڈیا ایکسیس کنٹرول ایڈریس، جسے MAC ایڈریس بھی کہا جاتا ہے، ہر ڈیوائس کو تفویض کردہ ایک منفرد پتہ ہے۔ اس کا استعمال کسی کمپیوٹر کو نیٹ ورک سے منسلک ہونے کے دوران منفرد طور پر شناخت کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ کو ڈیوائس پر MAC سپوفنگ کے بارے میں شک ہے، تو آپ ڈیوائس پر MAC ایڈریس دیکھ سکتے ہیں، اور اپنے نیٹ ورک پر اس کا حساب لگا سکتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ درست ہے۔

6۔ بیٹری، وائی فائی اور دیگر معلومات چیک کریں

*#*#4636#*#*

یہ ایک مفید کوڈ ہے جو آپ کے آلے سے بیٹری، WLAN اور اضافی معلومات واپس کرتا ہے۔ مثال کے طور پر، یہ آپ کو سب سے زیادہ استعمال ہونے والی موبائل ایپس کے اعداد و شمار دکھا سکتا ہے، اور آپ بیٹری کے استعمال اور وائی فائی کے استعمال کے بارے میں بھی تفصیلی معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ استعمال شدہ فون خرید رہے ہیں تو یہ واقعی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ آپ کو درست ڈیٹا فراہم کرتا ہے جیسے بیٹری کا درجہ حرارت یا وولٹیج۔ یہ حفاظتی نقطہ نظر کے لیے اہم ہو سکتا ہے، کیونکہ ایک ایسی ایپ جو بہت زیادہ بیٹری استعمال کر رہی ہے وہ کسی بدنیتی کی علامت ہو سکتی ہے۔ ان معلومات کے ذریعے آپ اس ایپ کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔

7۔ پاور بٹن کا رویہ تبدیل کریں

*#*#7594#*#*

اگر آپ پاور بٹن کے رویے کو تبدیل کرنا چاہتے ہیں، تو آپ اس کوڈ کو استعمال کر سکتے ہیں۔ یعنی کسی موبائل میں پاور بٹن کو چند سیکنڈ تک دبانے کے بعد موبائل آف ہوتا ہے، کسی موبائل میں ایک بار دبانے سے آف ہوتا ہے اور کسی موبائل میں دبانے کے بعد ایک مینیو ظاہر ہوتا ہے اور اس میں سے پاور آف کا انتخاب کرنا پڑتا ہے وغیرہ۔ آپ کیا چاہتے ہیں اس کی سیٹنگ اس کوڈ کے ذریعے کی جاسکتی ہے۔ کبھی انسان کو ایسی صورتحال کا سامنا کرنا پڑتا ہے کہ موبائل فورا آف ہو جائے مثلا ڈکیٹی کے وقت، تو یہ سیٹنگ آپ اس کوڈ کے ذریعے کر سکتے ہیں۔ اس طرح آپ کے موبائل کا ڈیٹا محفوظ رہ سکتا ہے۔

USSD کوڈ سسٹم اور اسٹوریج کی معلومات دیکھیں

*#3282*727336*#

یہ اہم موبائل خفیہ کوڈ آپ کو سسٹم اور اسٹوریج کی معلومات دیکھنے دیتا ہے۔ آپ اس کوڈ کے ساتھ ڈیٹا کے استعمال سے وابستہ اعدادوشمار بھی دیکھ سکتے ہیں۔ اگرچہ اس طرح کے ڈیٹا کو دھوکہ دینا مشکل ہے، پھر بھی یہ کیا جا سکتا ہے۔ اس USSD کوڈ کو چلا کر، آپ ڈیوائس پر موجود اندرونی اینڈرائیڈ سسٹم اور دستیاب اسٹوریج کے بارے میں درست معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ جب آپ یہ کوڈ استعمال کریں گے تو ڈیوائس پر ڈیٹا کا استعمال بھی آپ کی سکرین پر دکھایا جائے گا۔

9۔ کال فارورڈنگ چیک کریں

*#67#

اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ آیا آپ کی کالز کسی دوسرے نمبر پر بھیجی جاتی ہیں، تب یہ کوڈ استعمال کریں۔ یہ آپ کو بتائے گا کہ آیا آپ کے آلے پر کال فارورڈنگ فعال ہے یا نہیں، اور یہ آپ کو وہ نمبر بھی دکھائے گا جس پر آپ کی کالز فارورڈ کی جا رہی ہیں۔ یعنی موبائل میں یہ سہولت ہوتی ہے کہ آپ کا نمبر آف ہو یا آوٹ آف کوریج ہو تو کال فلاں نمبر پر فاروڈ ہو جائے، یہ جاننے کے لیے کہ یہ فعال ہے یا نہیں اس کوڈ سے معلوم کیا جاسکتا ہے۔ 

10۔ کالر ID کو غیر فعال کریں

*31#

اگر آپ اپنی رازداری کو برقرار رکھنا چاہتے ہیں اور دوسروں کو یہ جاننے سے روکنا چاہتے ہیں کہ آپ انہیں کب کال کرتے ہیں، تو آپ اس کوڈ کو استعمال کرکے کالر ID کو غیر فعال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کالر ID کو دوبارہ فعال کرنا چاہتے ہیں، تو بس دوبارہ کوڈ شامل کریں۔ یہ آپ کو ایک پیغام دکھائے گا جس میں بتایا جائے گا کہ جب بھی آپ اسے شامل کرتے ہیں خدمات کو فعال یا غیر فعال کر دیا گیا ہے۔

11۔ کیمرہ کے بارے میں معلومات دیکھیں

*#*#34971539#*#*

یہ کوڈ آپ کو کیمرے کے بارے میں جامع معلومات دیکھاتا ہے، بشمول کیمروں کی تعداد، زیادہ سے زیادہ زوم، فرم ویئر ورژن، اور دیگر تفصیلات۔ اس حقیقت کو دیکھتے ہوئے کہ موبائل کیمروں میں اب کئی ماڈیولز موجود ہیں، یہ ترتیب آپ کو کیمرے کے فرم ویئر کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی کسی بھی صورت کی نشاندہی کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔

12۔ کال ویٹنگ کو فعال کریں

*43#

اگر آپ کوئی ایسے شخص ہیں جو ہمیشہ کالز پر رہتا ہے، تو کال ویٹنگ کے ساتھ، آپ اپنی پہلی کال کو ہولڈ پر رکھ کر دوسری آنے والی کال لے سکتے ہیں۔ درحقیقت، کچھ معاملات میں، آپ کالوں کے درمیان سوئچ کرنے کے قابل بھی ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ فون پر کسی سکیمر کے پاس ہیں، مثال کے طور پر، اور کوئی اور آپ کو کال کرتا ہے، تو آپ اس کال پر سوئچ کر سکتے ہیں اور ممکنہ سکیمر سے وقت نکال کر چیزوں کے بارے میں سوچ سکتے ہیں اور ہو سکتا ہے کہ مشورہ طلب کریں۔ بس ڈائلر میں کوڈ ٹائپ کریں اور سروس آپ کے فون پر فعال ہو جائے گی۔ اس کے برعکس، جب آپ اسے غیر فعال کرنا چاہتے ہیں، تو کوڈ تھوڑا سا بدل کر لکھنا پڑتا ہے۔ صرف

#43#

موبائل خفیہ کوڈ ٹائپ کریں اور کال ویٹنگ کو غیر فعال کر دیا جائے گا۔

13۔ فرم ویئر کی معلومات چیک کریں

*#*#4986*2650468#*#*

اس کوڈ کو آپ فرم ویئر کی معلومات چیک کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ ایک اہم سیکیورٹی کوڈ ہے کیونکہ آپ اسے یہ چیک کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں کہ آیا آپ کے آلے کے فرم ویئر کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی ہے۔ بہت سے معاملات میں، ڈیوائس کو روٹ کرنے سے فرم ویئر بدل جاتا ہے، اس لیے اس سے آپ کو یہ معلوم کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ آیا فون اصل فرم ویئر چلا رہا ہے یا نہیں۔ کوڈ اہم معلومات جیسے کہ آپ کے اسمارٹ فون کا ماڈل، ہارڈ ویئر، ریڈیو، اور اگر آپ پرانا اینڈرائیڈ ڈیوائس استعمال کر رہے ہیں، یہاں تک کہ مینوفیکچرنگ کی تاریخ کو واپس کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ معلوم کرنے کے لیے ایک مفید کوڈ ہے کہ آیا کسی نے آپ کے اسمارٹ فون کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی ہے، خاص طور پر اگر آپ نے استعمال شدہ فون خریدا ہے۔

14۔ سروس موڈ کو چالو کریں

*#*#197328640#*#*

اینڈرائیڈ پر سروس موڈ آپ کو ٹیسٹوں کی ایک سیریز چلانے کی اجازت دیتا ہے، بشمول اسپیکرز، آپ کی اسکرین پر آر جی بی کیلیبریشن، ہیپٹکس اور وائبریشن وغیرہ۔ آپ اس کوڈ کا استعمال کرتے ہوئے نیٹ ورک کی کچھ ترتیبات کو بھی تبدیل کر سکتے ہیں۔ یہ جاننا ہمیشہ ایک اچھا خیال ہے کہ آپ کے اسمارٹ فون پر پردے کے پیچھے کیا ہو رہا ہے۔ لہذا آپ اس کوڈ کو اپنے آلے پر نیٹ ورک اور ریڈیو سے متعلق سرگرمیوں کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں، بشمول LTE اسٹیٹس، اور سیکیورٹی انفارمیشن مینجمنٹ (SIM)، یعنی لاگ فائلز، اور ڈیبگ اسکرین تک مزید رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو ریڈیو سگنلز، IMEI، آپ کے سم کارڈ، اور یہاں تک کہ وائی فائی اور بلوٹوتھ سے متعلق تمام معلومات کو چیک کرنے کے لیے EFS پارٹیشن تک رسائی دیتا ہے۔

15۔ بیٹری اسٹیٹس چیک کرنے کے لیے۔

*#0228#

اس کوڈ کے ذریعے موبائل کی بیٹری کا اسٹیٹس چیک کیا جاسکتا ہے۔ اور بیٹری کے بارے کافی معلومات حاصل کی جاسکتی ہیں۔ 

16۔ ڈیوائس کو سروس موڈ میں بنانے کے لیے۔

*#9090#

*#1111#

اس کوڈ کے ذریعے آپ موبائل کو سروس موڈ میں لے جاسکتے ہیں۔

17۔ سافٹ ویئر اور ہارڈ ویئر کی معلومات حاصل کرنے کے لیے۔

*#12580*369#

اس کوڈ کے ذریعے آپ موبائل کے سافٹ ویئر اور ہارڈ ویئر کی کچھ معلومات تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔



Redmi / xiaomi چیک اپ کوڈ

QC ٹیسٹ کوڈ

*#*#64663#*#*

موبائل خفیہ کوڈ میں سے یہ کوڈ خاص طور پر چائنہ کی کمپنی شوامی اور ریڈمی کے موبائلز کے لیے ہے۔ اس کوڈ کے ذریعے آپ ریڈمی اور شوامی کے موبائل کی سکرین، ڈسپلے، کیمرہ، وائبریشن، سمیت بہت ساری چیزیں چیک کر سکتے ہیں۔

IMEI Info

*#06#

Testing

*#*#4636#*#*

 Calendar

*#*#225#*#*

 FCM Diagnostics

*#*#426#*#*

Charging and battery info

*#*#6485#*#*

QC test

*#*#64663#*#*

 About Phone

*#*#0000#*#*



Iphone موبائل خفیہ کوڈ
Iphone موبائل خفیہ کوڈ

Iphone موبائل خفیہ کوڈ

1۔ سیلولر ڈیٹا کا استعمال چیک کریں

AT&T: *3282#

Verizon: #3282

T-mobile: #932#

 آپ نے اپنے سیلولر پلان پر کتنا ڈیٹا چھوڑا ہے۔ یہ موبائل خفیہ کوڈ اپنے آئی فون پر کوئی بھی ایپ انسٹال کیے بغیر آسانی سے درست ریڈنگ حاصل کرنے کا ایک طریقہ ہے۔

2۔ کالر ID چھپائیں

*67

اگر آپ اپنا نام یا فون نمبر چھپانا چاہتے ہیں اور گمنام کال کرنا چاہتے ہیں تو جس فون نمبر پر آپ کال کرنا چاہتے ہیں اس سے پہلے *67 (سٹار 67) خفیہ کوڈ استعمال کریں۔ یہ موبائل خفیہ کوڈ وصول کنندہ کی سکرین پر آپ کی کالر ID کو چھپا دے گا۔ جب آپ کسی کو کال کرتے ہیں، تو وہ اپنی اسکرین پر نامعلوم، پرائیویٹ، یا کوئی کالر ID نہیں دیکھے گا۔ یہ آپ کے فون پر آپ کی کالر ID کو بلاک کرنے کے بہترین طریقوں میں سے ایک ہے۔.

*82

اگر آپ اپنی کالر آئی ڈی دکھانا چاہتے ہیں تو جس فون نمبر پر آپ کال کرنا چاہتے ہیں اس سے پہلے یہ موبائل خفیہ کوڈ *82 شامل کریں۔ یہ کوڈ وصول کنندہ کی سکرین پر آپ کا نام اور نمبر دکھائے گا۔

3۔ کال ویٹنگ

یہ دیکھنے کے لیے کہ آیا کال ویٹنگ آپ کے آئی فون پر فعال ہے تو یہ موبائل خفیہ کوڈ استعمال کریں:

*#43#

کال ویٹنگ اسٹیٹس کو فعال کرنے کے لیے ڈائل کریں۔

*43#

کال ویٹنگ اسٹیٹس کو غیر فعال کرنے کے لیے ڈائل کریں۔

#43#

4۔ کال بیرنگ

آپ کال بیرنگ فیچر استعمال کرکے غیر مطلوبہ آنے والی یا جانے والی کالوں کو روک سکتے ہیں۔ خاص طور پر اگر آپ کو ٹیلی مارکیٹنگ کالز آتی رہیں تو یہ موبائل خفیہ کوڈ مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ دیکھنے کے لیے کہ آیا یہ فیچر آپ کے آئی فون پر دستیاب ہے؟ یہ کوڈ ملائیں:

*#33# 

فعال کرنے کے لیے ملائیں:

*33*Sim PIN#

غیر فعال کرنے کے لیے ملائیں:

#33*Sim PIN#

5۔ مسڈ کالز چیک کریں

(#61#)

اگر آپ کے آئی فون کی بیٹری ختم ہو گئی ہے اور کسی نے آپ کو کال کی ہے، تو ہو سکتا ہے آپ کو مس کالز کے بارے میں مطلع نہ کیا جائے۔ لہذا، اگر آپ اپنی مسڈ کالز چیک کرنا چاہتے ہیں، تو موبائل خفیہ کوڈ #61# ڈائل کریں۔ آپ اس کوڈ کو مسڈ کالز چیک کرنے کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں اگر آپ کا آئی فون آنے والی کالوں پر نہیں بجتا ہے۔

6۔ کالز فارورڈ کریں

*21<دوسرا فون نمبر>#

آپ آنے والی کالوں کو اپنی جواب دینے والی مشین یا کسی اور فون نمبر پر بھیج سکتے ہیں۔ اپنی کال فارورڈنگ اسٹیٹس چیک کرنے کے لیے بس

*#21#

ڈائل کریں۔

7۔  قانونی اور ریگولیٹری تفصیلات چیک کریں

(*#07#)

یہ کوڈ آپ کو اپنے آئی فون کی قانونی اور ریگولیٹری تفصیلات چیک کرنے کی اجازت دیتا ہے، جیسے قانونی نوٹس، لائسنس، وارنٹی، سرٹیفکیٹس، اور RF نمائشی نوٹ۔ اپنے آئی فون پر قانونی اور ریگولیٹری صفحہ پر جانے کے لیے *#07# پر کال کریں۔

8۔ کال لائن پریزنٹیشن چیک کریں

(*#30#)

جب کوئی آپ کو کال کرتا ہے اور آپ کا فون اس بندے کا نمبر دیکھنے کے قابل نہیں ہوتا ہے، تو یہ آپ کے نمبر کی کالنگ لائن آئیڈینٹی پریزنٹیشن (CLIP) سروس میں کسی مسئلے کی وجہ سے ہو سکتا ہے۔ یہ چیک کرنے کے لیے کہ آیا کال لائن پریزنٹیشن فعال یا غیر فعال ہے یہ موبائل خفیہ کوڈ ڈائل کریں:

*#30#

9۔  اپنے آئی فون کا سگنل چیک کریں

*3001#12345#*

یہ چیک کرنے کے لیے کہ آپ کے آئی فون میں کتنے سگنل ہیں، کی پیڈ پر 

*3001#12345#*

موبائل خفیہ کوڈ ٹائپ کرکے فیلڈ ٹیسٹ موڈ میں داخل ہوں۔ یہ آپ کو اپنے آئی فون کے سگنل کے بارے میں تمام تفصیلات جیسے سیٹنگز، نیٹ ورک اور دیگر تکنیکی ڈیٹا کو چیک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔



موبائل خفیہ کوڈ میں چند دیگر کوڈز

نوٹ: یہ کوڈز کچھ موبائل پر کام کرتے ہیں اور کچھ پر کام نہیں کرتے۔

ٹیسٹ مینو 2/سیلف ٹیسٹ موڈ کو چھپانے کے لیے۔

#7353#

 Motorola Droid کے لیے سروس مینو کو چھپانے کے لیے۔

##7764726

ہماری تمام میڈیا فائلز کے بیک اپ کے لیے۔

*#*#273283*255*663282*#*#*

لاک فون کا اسٹیٹس دیکھنے کے لیے۔

*#7465625#

رام ورژن دکھانے کے لیے۔

*#*#3264#*#*

بلڈ ٹائم ڈسپلے کرنے اور لسٹ نمبر تبدیل کرنے کے لیے۔

*#*#44336#*#*

ڈیوائس کا بلوٹوتھ ایڈریس دیکھنے یا ڈسپلے کرنے کے لیے۔

*#*#232337#*#

یہ سروس کے لیے ٹیسٹ موڈ کو قابل بناتا ہے۔

*#*#197328640#*#*

وائس ڈائل موڈ کو فعال کرنے کے لیے۔

*#*#8351#*#*

وائس ڈائل موڈ کو غیر فعال کرنے کے لیے۔

*#*#8350#*#*

یک لائٹ/وائبریشن کو جانچنے کے لیے۔

*#*#0842#*#*

ٹچ اسکرین کو جانچنے کے لیے۔

*#*#2664#*#*

آڈیو ٹیسٹ کے لیے۔

*#*#0289#*#*

*#*#0673#*#*

 LCD ڈسپلے ٹیسٹ کے لیے۔

*#*#0*#*#*

کسی بھی اینڈرائیڈ ڈیوائس کا بلوٹوتھ ٹیسٹ کرنے کے لیے۔

*#*#232331#*#*

پیکٹ لوپ بیک ٹیسٹ کرنے کے لیے۔

*#*#0283#*#*

جدید GPS ٹیسٹ کے لیے۔

*#*#1575#*#*

فوری GPS ٹیسٹ کرنے کے لیے۔

*#*#1472365#*#*

قربت کے سینسر ٹیسٹ کرنے کے لیے۔

*#*#0588#*#*

فیلڈ ٹیسٹ کرنے کے لیے۔

*#*#7262626#*#*

وائرلیس LAN کی جانچ۔

*#*#232339#*#*

 S4 کا سافٹ ویئر ورژن چیک کرنے کے لیے۔

*#1234#

ڈیوائس کی کنفیگریشن کی تشخیص کے لیے۔

*#9090#

U-S-B لاگنگ کو کنٹرول کرنے کے لیے۔

*#872564#

سسٹم ڈمپ موڈ۔

*#9900#

فیکٹری اسٹیٹ پر ری سیٹ کریں۔

*#*#7780#*#*

اینڈرائیڈ ڈیوائس کو فارمیٹ کرنے کے لیے۔

*2767*3855#

 pda، فون، H/W اور RF کال کی تاریخ حاصل کرنے کے لیے۔

*#*#4986*2650468#*#*

پی ڈی اے اور فرم ویئر ورژن کے بارے میں جاننے کے لیے۔

*#*#1234#*#*

FTA سافٹ ویئر ورژن کے لیے۔

*#*#1111#*#*

FTA ہارڈ ویئر ورژن کے لیے۔

*#*#2222#*#*

کوڈ کے فعال ہونے کے بعد پاور بٹن کے رویے کو تبدیل کرنے کے لیے۔

*#*#7594#*#*

گوگل ٹاک سروس مانیٹر شروع کرنے کے لیے۔

*#*#8255#*#*

نوٹ: کچھ کوڈ MTK بورڈز پر کام نہیں کریں گے۔



Leave a Reply