پینا ڈول کی متبادل ادویات

0
319
پیناڈول

پینا ڈول Panadol کی متبادل ادویات

پیناڈول بنانے والی ملٹی نیشنل کمپنی نے ڈینگی کے پھیلاو کے بعد بلیک میلنگ کرتے ہوئے قیمتوں میں اضافہ کرنا چاہا تو وزارت صحت نے اس کی اجازت نہ دی جس پر کمپنی نے ان مشکل حالات میں پیناڈول بنانا بند کردی ہے۔
پیناڈول کوئی حرف آخر نہیں ہے بلکہ ہم نے خود ہی اس کو مشہور کردیا ہے۔ مندرجہ ذیل برانڈ بھی پیراسٹامول یعنی پیناڈول والا کام ہی کرتے ہیں۔ اپنے ڈاکٹر کے مشورے سے ان میں سے کوئی ایک استعمال کریں۔

متبادل ادویات

چونکہ پاکستان کو پیناڈول کی کمی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے پر ہم آپ کو پیناڈول کے متبادل استعمال ہونے والی ادیات کے بارے میں معلومات دیں گے۔ جو ادویات پیناڈول کے متبادل میں استعمال کی جا سکتی ہیں ان کی فہرست ذیل میں موجود ہے۔

۔1 وامول

یہ دوا بخار اور درد کے لیے ذمہ دار مخصوص کیمیکل کے اخراج کو روک کر درد اور بخار کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ سر درد، درد شقیقہ، اعصابی درد، دانت کا درد، گلے کی سوزش، حیض کے درد، گٹھیا، پٹھوں میں درد، اور عام سردی کے علاج کے لیے استعمال ہوتا ہے۔

۔2 آسکپرول

یہ دوا سر درد، دانت میں درد، سردی، فلو، جوڑوں کا درد، یا ادوار میں درد سے آرام کی طلب کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ دوا جسم میں بعض کیمیکلز کی سرگرمی کو کم کرکے درد کو کم کرنے والے اثرات فراہم کرتی ہے۔ بخار کو کم کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ دوا جسم سے گرمی کے ضیاع کو بڑھا کر بخار کو کم کرتی ہے۔

۔3 کال پول

یہ دوا بخار اور درد کے لیے ذمہ دار مخصوص کیمیکل کے اخراج کو روک کر درد اور بخار کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اسے سر درد، دانت میں درد، کان کا درد، دانتوں کا درد، گلے کی سوزش، نزلہ اور آنفلوآنزا، ہلکا جسم میں درد اور حفاظتی ٹیکوں کے کورس کے بعد بخار سمیت کئی حالات میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔

۔4 ڈولی پرین

یہ درد کم کرنے والی دوا ہے۔ یہ بخار کو کم کرنے اور جسم میں ہونے والے درد کو کم کرنے کے لیے استعمال کی جاتی ہے بشمول دانت کا درد، سر درد، درد شقیقہ، پٹھوں میں درد، وغیرہ۔

۔5 پیراسٹامول

یہ دوا عام طور پر ہلکے یا اعتدال پسند درد کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے جیسے سردرد، دانت کا درد کم کرنے میں مدد کرتی ہے۔ پیراسیٹامول کو اکثر درد کے پہلے علاج میں سے ایک کے طور پر تجویز کیا جاتا ہے کیونکہ اس دوا کو زیادہ تر لوگوں کے لیے ایک محفوظ دوا کے طور پر تجویز کیا جاتا ہے۔

۔6 ڈسپرول

یہ دوا سر درد، ماہواری، دانت کے درد، کمر درد، اوسٹیو ارتھرائٹس، یا سردی/فلو کے درد کے علاج اور بخار کو کم کرنے کے لیے استعمال ہوتی ہے۔.

۔7 بوشٹامول

بوشٹامول ایک نان سیلیسیلیٹ اینٹی پائریٹک اور نان اوپیئڈ اینالجیک ایجنٹ ہے

Leave a Reply