ٹیکنیکل ایس ای او کیا ہے

0
383

ٹیکنیکل ایس ای او کیا ہے؟

ٹیکنیکل ایس ای او SEO سے مراد کسی ویب سائٹ کے تکنیکی پہلوؤں کو بہتر بنانے کا عمل ہے تاکہ سرچ انجنوں کے لیے سائٹ کو کرال اور انڈیکس کرنا آسان ہو، اور یہ کام کرنا نہایت ہی  یہ ضروری ہے،  کیونکہ اگر کسی سرچ انجن کو کسی ویب سائٹ کو کرال  اور انڈیکس کرنے میں دشواری ہوتی ہے، تو اس سائٹ کے لیے سرچ انجن کے نتائج  میں اچھی درجہ بندی حاصل کرنا مشکل ہوگا۔

فہرست یہاں دیکھیں

چند تکنیکی کام مندرجہ ذیل ہیں:

بہترین کوڈنگ:

اس بات کو یقینی بنانا کہ آپ کی  ویب سائٹ کی صاف اور موثر کوڈنگ ہے۔  یہ عمل سرچ انجنوں کے لیے سائٹ کو کرال اور انڈیکس کرنا آسان بناتا ہے۔

ایک XML سائٹ  میپ بنانا:

کسی بھی ویب سائٹ کا سائٹ میپ ایک ایسی فائل ہوتی ہے جس میں آپ کی تمام ویب سائٹ کے صفحات، کیٹگریز اور ان کے تحت آنے والے مواد کو فہرست کے انداز میں مرتب کیا جاتا ہے تاکہ سرچ انجن کے لیے کرال اور انڈیکسنگ کرنا آسان ہو جائے۔  چونکہ گوگل خود یہ کہتا ہے کہ آپ اپنی ویب سائٹ کا سائٹ میپ ضرور بنائیں اس لیے ایس ای او میں اس کی بہت اہمیت ہے۔

ٹیکنیکل ایس ای او

گوگل سرچ کنسول کی سیٹنگ کرنا:

یہ گوگل کی طرف سے فراہم کردہ ایک مفت ٹول ہے جو ویب سائٹ کے مالکان کو سرچ  کے نتائج میں اپنی سائٹ کی کارکردگی کو مانیٹر کرنے اور اپنی سائٹ کا نقشہ گوگل کو جمع کرانے کی سہولت دیتا ہے۔

ہیڈر ٹیگز کا صحیح استعمال کرنا:

 ہیڈر ٹیگز (H1، H2، وغیرہ)  کا اپنے مواد میں استعمال کرنا بھی بہت ضروری ہے۔ کیونکہ یہ ویب پیج پر مواد کی ساخت کو بہتر  بنانے میں مدد کرتے ہیں اور سرچ انجنوں کے لیے اسے سمجھنا آسان بناتے ہیں۔

موبائل فرینڈلی ویب سائٹ:

چونکہ موجودہ دور میں زیادہ لوگ موبائل استعمال کرتے ہیں اس لیے آپ کی ویب سائٹ موبائل فرینڈلی ہونا بہت ضروری ہے۔ موبائل فرینڈلی کا مطلب یہ ہے کہ جب ہم کسی بھی ویب سائٹ کو اوپن کرتے ہیں تو وہ لیپ ٹاپ میں اور طرح نظر آتی ہے اور موبائل میں ذرا مختلف موبائل کے ڈسپلے کے مطابق نظر آتی ہے۔ اگر آپ کی ویب سائٹ صرف لیپ ٹاپ کے ڈسپلے کے حساب سے بنی ہوئی ہے تو موبائل پر درست طرح نظر نہیں آئے گی، اس لیے ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنانا ضروری ہے۔

مجموعی طور پر، تکنیکی SEO کا ہدف یہ ہے کہ سرچ انجنوں کے لیے ویب سائٹ کو کرال اور انڈیکس کرنا ہر ممکن حد تک آسان بنایا جائے، اور اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ سائٹ کی ساخت اس طرح سے بنائی گئی ہے جس سے صارفین کو نیویگیٹ کرنا آسان ہو۔

ٹیکنیکل ایس ای او میں مزید کیا کیا شامل ہے۔

چونکہ ٹیکنیکل ایس ای او اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ کسی ویب سائٹ کو سرچ انجنز کے ذریعے کرال کیا جا ئے۔  اس کام میں XML sitemaps اور robots.txt جیسی ٹیکنالوجیز کا استعمال کیا جاتا ہے  تاکہ سرچ انجنوں کو ویب سائٹ پر موجود مواد کو دریافت اور انڈیکس کرنے میں مدد ملے۔

ویب سائٹ کی رفتار اور کارکردگی کو بہتر بنانا:

سرچ انجن ایسی ویب سائٹس کے حق میں ہیں جو تیزی سے لوڈ ہوتی ہیں اور اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرتی ہیں، اس لیے ویب سائٹ کی رفتار اور کارکردگی کو بہتر بنانا ضروری ہے۔ اس میں تصاویر کو بہتر بنانا، CSS اور JavaScript فائلوں کو کم کرنا، اور مواد کی ترسیل کے نیٹ ورک (CDN) کا استعمال شامل ہے۔

ویب سائٹ کی حفاظت کو یقینی بنانا:

ٹیکنیکل ایس ای اور میں یہ بات بھی شامل ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کی سیکیورٹی اچھی ہو۔ سرچ انجن ان ویب سائٹس کی حمایت کرتے ہیں جو محفوظ ہیں، اس لیے یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ ویب سائٹ سائبر خطرات سے محفوظ ہو۔ اس میں SSL سرٹیفکیٹس اور باقاعدہ سافٹ ویئر اپ ڈیٹس جیسی ٹیکنالوجیز کا استعمال شامل ہے۔

ٹیکنیکل ایس ای او میں گوگل سرچ کنسول کی اہمیت اور فوائد

سائٹ میپ بھیجنے کی سہولت:

سائٹ کا نقشہ ایک فائل ہے جو آپ کی ویب سائٹ کے تمام صفحات کی فہرست بناتی ہے۔ آپ اپنی سائٹ کا نقشہ Google کو جمع کرانے کے لیے Google Search Console کا استعمال کر سکتے ہیں، جس سے Google کو آپ کی ویب سائٹ کے صفحات کو مزید تیزی سے دریافت کرنے اور انڈیکس کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

کرال کی خرابیوں کی نشاندہی کرنا:

گوگل سرچ کنسول آپ کی ویب سائٹ کو کرال کرتے وقت گوگل کو درپیش کسی بھی غلطی کی نشاندہی کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔ اس سے آپ کو کسی بھی ایسے مسائل کو حل کرنے میں مدد مل سکتی ہے جو گوگل کو آپ کی ویب سائٹ کے صفحات کو صحیح طریقے سے انڈیکس کرنے سے روک رہا ہو۔

سرچ ٹریفک کی نگرانی کرنا:

گوگل سرچ کنسول ان مطلوبہ الفاظ کا ڈیٹا فراہم کر سکتا ہے جو لوگ آپ کی ویب سائٹ کو تلاش کرنے کے لیے استعمال کر رہے ہیں، اور ساتھ ہی آپ کی ویب سائٹ کو تلاش کے نتائج میں ملنے والے کلکس اور نقوش کی تعداد بھی فراہم کر سکتا ہے۔

سیکیورٹی کے مسائل کی نشاندہی کرنا:

 Google Search Console آپ کو آپ کی ویب سائٹ پر کسی بھی سیکیورٹی کے مسائل، جیسے میلویئر یا ہیکنگ کی کوششوں سے آگاہ کر سکتا ہے۔

گوگل سرچ کنسول کا استعمال کرتے ہوئے، ویب سائٹ کے مالکان گوگل سرچ کے نتائج میں اپنی ویب سائٹ کی کارکردگی کی نگرانی کر سکتے ہیں اور کسی ایسے مسئلے کی نشاندہی کر سکتے ہیں جن کو حل کرنے کی ضرورت ہے۔

کرال کی غلطیاں

کرال کی خرابیاں وہ مسائل ہیں جو سرچ انجن کے ویب کرالر (جسے “مکڑی” بھی کہا جاتا ہے) کو ویب سائٹ کے صفحات تک رسائی اور انڈیکس کرنے سے روکتے ہیں۔ کرال کی خرابیاں مختلف مسائل کی وجہ سے ہو سکتی ہیں، جیسے:

ٹوٹے ہوئے لنکس:

ٹوٹا ہوا لنک کسی ویب سائٹ پر ایک ایسا لنک ہوتا ہے جو کسی ایسے صفحہ کی طرف لے جاتا ہے جو اب دستیاب نہیں ہے۔ جب سرچ انجن کا کرالر جب  ٹوٹے ہوئے لنک کا سامنا کرتا ہے، تو وہ صفحہ تک رسائی حاصل نہیں کر سکتا اور کرال کی خرابی کی اطلاع دیتا ہے۔

سرور کی خرابیاں:

 اگر کسی ویب سائٹ کا سرور ڈاؤن ہے یا تکنیکی مسائل کا سامنا ہے، تو سرچ انجن کا کرالر ویب سائٹ تک رسائی حاصل کرنے سے قاصر ہو سکتا ہے اور کرال کی خرابی کی اطلاع دے گا۔

Robots.txt فائل:

robots.txt فائل ایک ٹیکسٹ فائل ہے جو سرچ انجن کےکرالر کو بتاتی ہے کہ ویب سائٹ کے کن صفحات کو کرال کرنا ہے اور کن کو نظر انداز کرنا ہے۔ اگر کسی کرالر کو robots.txt فائل کے ذریعے کسی صفحہ تک رسائی سے روک دیا جاتا ہے، تو یہ کرال کی خرابی کی اطلاع دے گا۔

یو آر ایل کی غلطیاں:

 اگر کسی صفحہ کا یو آر ایل بدل گیا ہو یا یو آر ایل غلط ٹائپ کیا گیا ہو تو یو آر ایل کی غلطیاں ہو سکتی ہیں۔ جب کرالر  کو URL کی خرابی کا سامنا کرنا پڑتا ہے، تو وہ کرال کی خرابی کی اطلاع دے گا۔

کرال کی غلطیوں کو ٹھیک کر کے، ویب سائٹ کے مالکان اس بات کو یقینی بنانے میں مدد کر سکتے ہیں کہ ان کی ویب سائٹ پر موجود تمام صفحات کو سرچ انجنوں کے ذریعے درست طریقے سے ترتیب دیا گیا ہے

سرچ ٹریفک کی نگرانی

سرچ ٹریفک کی نگرانی سے مراد اس ٹریفک کا سراغ لگانا اور تجزیہ کرنا ہے جو ویب سائٹ گوگل جیسے سرچ انجنوں سے حاصل کرتی ہے۔  سرچ ٹریفک کی نگرانی کے لیے کئی ٹولز اور تکنیکیں استعمال کی جا سکتی ہیں، مثلا:

گوگل اینالائسٹک یعنی تجزیات:

گوگل تجزیات  Google Analyticsایک مفت ویب پر مبنی ٹول ہے جو ویب سائٹ ٹریفک پر تفصیلی ڈیٹا فراہم کرتا ہے، بشمول سرچ انجنوں سے ٹریفک۔ اس سے آپ کو یہ سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے کہ لوگ آپ کی ویب سائٹ کو کیسے تلاش کر رہے ہیں، وہ کون سے مطلوبہ الفاظ استعمال کر رہے ہیں، اور تلاش کے نتائج میں آپ کی ویب سائٹ کتنی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔

گوگل سرچ کنسول:

گوگل سرچ کنسول  Google Search Consoleگوگل کی طرف سے پیش کردہ ایک مفت ٹول ہے جو گوگل سرچ کے نتائج میں ویب سائٹ کی کارکردگی کا ڈیٹا فراہم کرتا ہے۔ یہ آپ کو وہ کلیدی الفاظ دکھا سکتا ہے جو لوگ آپ کی ویب سائٹ کو تلاش کرنے کے لیے استعمال کر رہے ہیں، نیز آپ کی ویب سائٹ کو تلاش کے نتائج میں کتنے کلکس اور تاثرات مل رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ڈیجیٹل مارکیٹنگ کیا ہے

مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے کے ٹولز:

 SEMrush اور Ahrefs جیسے ٹولز سرچ کے نتائج میں مخصوص مطلوبہ الفاظ  Keyword کی کارکردگی کو ٹریک کرنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔ یہ ٹولز سرچ کے حجم اور مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کے ساتھ ساتھ ان ویب سائٹس کے بارے میں ڈیٹا فراہم کر سکتے ہیں جو ان مطلوبہ الفاظ کے لیے درجہ بندی کر رہی ہیں۔

سرچ ٹریفک کی نگرانی کرکے، ویب سائٹ کے مالکان یہ سمجھ سکتے ہیں کہ ان کی ویب سائٹ تلاش کے نتائج میں کیسی کارکردگی دکھا رہی ہے اور اس کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے مواقع کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔

مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے کے ٹولز

کلیدی الفاظ سے باخبر رہنے والے ٹولز  Keyword tracking tools سافٹ ویئر پروگرام ہیں جو ویب سائٹ کو سرچ انجن کے نتائج میں مخصوص مطلوبہ الفاظ کی کارکردگی کو ٹریک کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ ٹولز مختلف قسم کے ڈیٹا فراہم کر سکتے ہیں، جیسے:

تلاش کا حجم: Search volume

مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے والے ٹولز دکھا سکتے ہیں کہ ایک مقررہ مدت میں کتنے لوگ کسی خاص مطلوبہ لفظ کی تلاش کر رہے ہیں۔ اس سے کاروبار کو بعض مصنوعات یا خدمات کی مانگ کو سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے۔

درجہ بندی: Ranking

مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے والے ٹولز یہ دکھا سکتے ہیں کہ تلاش کے نتائج میں کسی مخصوص مطلوبہ الفاظ کے لیے ویب سائٹ کس طرح درجہ بندی کر رہی ہے۔ اس سے کاروبار کو یہ سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے کہ ان کی ویب سائٹ مخصوص مطلوبہ الفاظ کے لیے کتنی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے اور اپنی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے مواقع کی نشاندہی کر سکتی ہے۔

مسابقتی تجزیہ:

 مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے والے ٹولز ان ویب سائٹس پر ڈیٹا فراہم کر سکتے ہیں جو کسی خاص مطلوبہ الفاظ کے لیے درجہ بندی کر رہی ہیں، ساتھ ہی وہ مطلوبہ الفاظ جن کے لیے وہ درجہ بندی کر رہے ہیں۔ اس سے کاروباری اداروں کو مسابقت کو سمجھنے اور اپنی ویب سائٹ میں فرق کرنے کے مواقع کی نشاندہی کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے کے کچھ مشہور ٹولز میں SEMrush، Ahrefs، اور keywordtool.io شامل ہیں۔ ان اور دیگر مطلوبہ الفاظ سے باخبر رہنے والے ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے، ویب سائٹ کےسرچ  نتائج میں اپنی ویب سائٹ کی کارکردگی کو بہتر طور پر سمجھ سکتے ہیں اور اپنی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے مواقع کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔

تکنیکی SEO ٹولز کون کون سے ہیں؟

ٹیکنیکل سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) میں مدد کے لیے بہت سے ٹولز دستیاب ہیں۔ یہاں چند مثالیں ہیں:

ویب سائٹ کی رفتار اور کارکردگی کے ٹولز:

Pingdom اور GTmetrix جیسے ٹولز ویب سائٹ کی رفتار اور کارکردگی کی پیمائش کرنے اور انہیں بہتر بنانے کے مواقع کی نشاندہی کرنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔

موبائل آپٹیمائزیشن ٹولز:

گوگل کے موبائل فرینڈلی ٹیسٹ اور ریسپانسیو ڈیزائن ٹیسٹ جیسے ٹولز اس بات کا تعین کرنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں کہ آیا کوئی ویب سائٹ موبائل ڈیوائسز کے لیے آپٹمائز کی گئی ہے اور کسی ایسے مسئلے کی نشاندہی کر سکتے ہیں جن کو حل کرنے کی ضرورت ہے۔

سیکیورٹی ٹولز:

 Sucuri اور Cloudflare جیسے ٹولز سیکیورٹی کے خطرات کے لیے ویب سائٹ کو اسکین کرنے اور اسے سائبر خطرات سے بچانے میں مدد کرسکتے ہیں۔

آن پیج آپٹیمائزیشن ٹولز:

 SEMrush اور Ahrefs جیسے ٹولز ویب سائٹ کے مواد اور ساخت کا تجزیہ کرنے اور اسے سرچ انجنوں کے لیے بہتر بنانے کے مواقع کی نشاندہی کرنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔

ان اور دیگر تکنیکی SEO ٹولز کا استعمال کرکے، کاروبار اپنی تکنیکی SEO حکمت عملیوں کو زیادہ مؤثر طریقے سے نافذ کر سکتے ہیں اور سرچ انجنوں پر اپنی ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنا سکتے ہیں۔ کیا آپ کے پاس تکنیکی SEO ٹولز کے بارے میں کوئی اور سوالات ہیں؟

موبائل آپٹیمائزیشن ٹولز

موبائل آپٹیمائزیشن ٹولز ایسے سافٹ ویئر پروگرام ہیں جو کاروباروں کو موبائل آلات کے لیے اپنی ویب سائٹس کو بہتر بنانے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ ٹولز کاروباری اداروں کو ان مسائل کی نشاندہی اور ان کو حل کرنے میں مدد کر سکتے ہیں جو موبائل آلات پر ان کی ویب سائٹ کی کارکردگی کو متاثر کر رہے ہیں، جیسے:

گوگل کا موبائل فرینڈلی ٹیسٹ:

یہ ٹول کسی ویب سائٹ کا تجزیہ کرتا ہے اور اس کی موبائل دوستی پر رپورٹ فراہم کرتا ہے۔ یہ ایسے مسائل کی نشاندہی کر سکتا ہے جیسے کہ موبائل ڈیوائس پر پڑھنے کے لیے بہت چھوٹا متن یا لنکس جو ایک دوسرے کے بہت قریب ہیں۔

ریسپانسیو ڈیزائن ٹیسٹ:

یہ ٹول کسی ویب سائٹ کا تجزیہ کرتا ہے اور تعین کرتا ہے کہ آیا وہ ریسپانسیو ڈیزائن استعمال کر رہی ہے۔ ایک ریسپانسیو ڈیزائن اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ویب سائٹ کی ترتیب اور مواد اسے دیکھنے کے لیے استعمال کیے جانے والے ڈیوائس کے سائز کے مطابق خود بخود ایڈجسٹ ہو جائے۔

ان اور دیگر موبائل آپٹیمائزیشن ٹولز کا استعمال کرکے، کاروبار اس بات کو یقینی بنا سکتے ہیں کہ ان کی ویب سائٹس موبائل ڈیوائسز کے لیے آپٹمائز ہوں اور موبائل صارفین کے لیے ایک اچھا صارف تجربہ فراہم کریں۔

ایس ایس ایل

SSL (Secure Sockets Layer) ایک آن لائن مواصلات میں ویب سرور اور براؤزر کے درمیان محفوظ روابط قائم کرنے کا پروٹوکول ہے۔ SSL ویب سرور اور براؤزر کے درمیان منتقل ہونے والے ڈیٹا کو محفوظ بنانے کے لیے عوامی اور نجی کلیدی خفیہ کاری کا مجموعہ استعمال کرتا ہے۔

ٹیکنیکل ایس ای او

SSL کے اہم فوائد میں سے ایک یہ ہے کہ یہ حساس معلومات، جیسے کہ کریڈٹ کارڈ نمبرز اور لاگ ان اسناد کو حملہ آوروں کے ذریعے روکے جانے سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ جب کسی ویب سائٹ کے پاس SSL سرٹیفکیٹ ہوتا ہے، تو ویب سرور اور براؤزر کے درمیان منتقل ہونے والے ڈیٹا کو انکرپٹ کیا جاتا ہے، جس سے حملہ آوروں کے لیے ڈیٹا کو روکنا اور پڑھنا مشکل ہو جاتا ہے۔

SSL کی نشاندہی کسی ویب سائٹ کے URL میں معیاری “http” کے بجائے “https” کے استعمال سے ہوتی ہے۔ جب کوئی ویب سائٹ SSL استعمال کر رہی ہوتی ہے تو زیادہ تر ویب براؤزر ایڈریس بار میں ایک پیڈ لاک آئیکن بھی دکھاتے ہیں۔

SSL ویب سائٹ سیکورٹی کا ایک اہم جزو ہے، اور بہت سے سرچ انجن SSL استعمال کرنے والی ویب سائٹس کو درجہ بندی میں اضافہ کرتے ہیں۔

کیا آپ کے پاس ٹیکنیکل ایس ای او  کے بارے میں کوئی اور سوالات ہیں؟

Leave a Reply