کروڑے راسبیری کے فوائد

0
281

راسبیری/ کروڑے/ Raspberries

راسبیری ایک چھوٹا سا ، میٹھا پھل ہے جو چار مختلف رنگوں میں پایا جاتا ہے: سرخ ، سیاہ ، ارغوانی اور گولڈن۔

تازہ راسبیری عام طور پر جون سے اکتوبر تک دستیاب ہوتی ہیں ، لیکن منجمد راسبیری سال بھر دستیاب ہوتی ہے اور اس میں وٹامن اور معدنیات کی ایک ہی مقدار ہوتی ہے۔

طبی فوائد

راسبیری میں پوٹاشیم کی اچھی مقدار ہوتی ہے جو دل اور ہائی بلڈپریشر کے لیے مفید ہے۔ رسبری میں موجود اومیگا 3 فیٹی ایسڈ اسٹروک اور دل کی بیماری سے بچنے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔ ان میں مینگنیج نامی معدنیات بھی ہوتی ہے ، جو ہڈیوں اور جلد کی صحت مند صحت کے لئے ضروری ہے اور بلڈ شوگر کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

20210719 124428 1 1

بیماری سے بچاؤ

راسبیری میں اینٹی آکسیڈینٹس زیادہ ہوتے ہیں جو خلیوں کو آزاد ریڈیکلز کے ذریعہ ہونے والے نقصان سے بچا سکتے ہیں۔ فری ریڈیکل غیر مستحکم ایٹم ہیں جو آپ کے خلیوں کو استحکام دینے کی کوشش کرتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جو نقصان ہوتا ہے وہ عمر بڑھنے کے عمل ، گٹھیا ، کینسر ، دل کی بیماری ، الزائمر کی بیماری ، اور بہت سی دوسری حالتوں میں کردار ادا کرسکتا ہے۔

اینٹی آکسیڈنٹس آزاد ریڈیکلز کو مستحکم کرتے ہیں ، ان کو بے ضرر بناتے ہیں۔  کالی رسبری میں سب سے زیادہ اینٹی آکسیڈینٹ ہوتے  ہیں ، اس کے بعد سرخ اور پھر سنہری راسبیری ہوتے ہیں۔ رنگ جتنا گہرا ہوتا ہے اتنا ہی  زیادہ اینٹی آکسیڈینٹ ہوتا ہے۔

ذیابیطس

ایک کپ رسبری 8 گرام ریشہ مہیا کرتا ہے ۔اس میں فائبر بھی ہوتا ہے جو بلڈ شوگر ، کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔راسبیری میں زیادہ تر پھلوں کی نسبت بہت کم شوگر ہوتی ہے – پورے کپ میں صرف 5 گرام ، جس سے آپ کے بلڈ شوگر کی سطح میں اضافے کا امکان کم ہوجاتا ہے۔

رسبریوں میں بھی بلڈ شوگر کی سطح میں اضافے کا امکان نہیں ہے۔

مزید برآں ، مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ رسبری بلڈ شوگر کو کم کرسکتے ہیں اور انسولین کے خلاف مزاحمت کو بہتر بناسکتے ہیں۔

اعلی ریشہ اور ٹینن مواد کی وجہ سے راسبیری آپ کے بلڈ شوگر پر مثبت اثر ڈال سکتی ہیں۔

20210719 130005 2

صحت مند جلد

راسبیری میں وٹامن سی بھی ہوتا ہے ، جو کولیجن کی تیاری کے لئے اہم ہے ، ایک پروٹین جو آپ کی جلد کا 75 فیصد بناتا ہے۔ جیسے جیسے آپ کی عمر ، کولیجن میں کمی آتی ہے ، جھریاں اور ٹوٹ پھوٹ کا سبب بنتی ہے۔

راسبیریوں میں وٹامن سی بھری ہوئی ہوتی ہے ، جو سورج سے جلد کو ہونے والے نقصان کو روکنے اور ٹھیک کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔

کم کیلوری اور غذائیت سے بھرے

کیلوری میں کم مقدار ہونے کے باوجود راسبیری بہت سے غذائی اجزاء کواپنے اندر لیے ہوئے ہوتی ہے۔

ایک کپ (123 گرام) سرخ  رسبیری میں

کیلوری: 64

کاربس: 14.7 گرام

فائبر: 8 گرام

پروٹین: 1.5 گرام

چربی: 0.8 گرام

وٹامن سی: حوالہ روزانہ کی انٹیک کا 54 فیصد (آر ڈی آئی)

مینگنیج: RDI کا 41٪

وٹامن کے: RDI کا 12٪

وٹامن ای: RDI کا 5٪

بی وٹامنز: آرڈیآئ کا 4-6 فیصد

آئرن: RDI کا 5٪

میگنیشیم: 7 فیصد آر ڈی آئی

فاسفورس: آر ڈی آئی کا 4٪

پوٹاشیم: RDI کا 5٪

کاپر: RDI کا 6٪

راسبیری فائبر کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہیں ، راسبیری میں تھوڑی مقدار میں وٹامن اے ، تھامین ، رائبوفلاوین ، وٹامن بی 6 ، کیلشیم اور زنک (1) بھی ہوتا ہے۔

خلاصہ

راسبیری فائبر اور وٹامن سی کا ایک اچھا ذریعہ ہیں ان میں بہت سے دوسرے اہم وٹامنز اور معدنیات پائے جاتے ہیں۔

طاقتور اینٹی آکسیڈینٹس بیماریوں کے خطرے کو کم کرسکتے ہیں

اینٹی آکسیڈینٹ پودوں کے مرکبات ہیں جو آپ کے خلیوں سے لڑنے اور آکسیکٹیٹو تناؤ oxidative stressسے بازیاب ہونے میں مدد کرتے ہیں۔

آکسیڈیٹیو تناؤ oxidative stressکینسر ، ذیابیطس ، دل کی بیماری اور دیگر بیماریوں (3 قابل اعتبار ذریعہ) کے اعلی خطرے سے جڑا ہوا ہے۔

راسبیری متعدد طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ مرکبات میں زیادہ ہے ، بشمول وٹامن سی ، کوئرسیٹن اور ایلجک ایسڈ۔

دیگر بیر کے مقابلے میں ، راسبیریوں میں اسٹرابیری کی طرح اینٹی آکسیڈینٹ مواد ہوتا ہے ۔

جانوروں کے مطالعے کا جائزہ یہ بتاتا ہے کہ رسبری اور رسبری کے نچوڑوں میں سوزش اور اینٹی آکسیڈیٹیو اثرات ہوتے ہیں جو آپ کو دائمی بیماریوں ، ذیابیطس ، موٹاپا اور کینسر جیسے خطرات کو کم کرسکتے ہیں ۔

خلاصہ

راسبیری میں اینٹی آکسیڈینٹس ، پودوں کے مرکبات زیادہ ہوتے ہیں جو خلیوں کو ہونے والے نقصان سے بچاتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈینٹ آپ کو کچھ دائمی بیماریوں کا خطرہ کم کرسکتے ہیں۔

20210719 125923 3

کینسر

راسبیری کے اعلی سطح کے اینٹی آکسیڈینٹ کینسر سے بچاسکتے ہیں۔

راسبیری کے نچوڑ – جس میں سرخ رسبری بھی شامل ہیں – بڑی آنت ، پروسٹیٹ ، چھاتی اور زبانی (منہ) کینسر کے خلیات پر ٹیسٹ ٹیوب کے مطالعے میں کینسر کے خلیوں کی افزائش کو روکتے ہیں اور اسے ختم کردیتے ہیں۔

ایک اور تحقیق میں ، سرخ رسبری نچوڑ نے چوہوں میں جگر کے کینسر کی افزائش کو روکا۔ رسبری نچوڑ کی بڑی مقدار کے ساتھ ٹیومر کی ترقی کا خطرہ کم ہوا۔

راسبیری میں فائدہ مند مرکبات ہوتے ہیں جو مختلف کینسروں کا مقابلہ کرسکتے ہیں ، بشمول بڑی آنت ، چھاتی اور جگر کے

دیگر ممکنہ صحت سے متعلق فوائد

راسبیری جسم میں مختلف قسم کی سوزشوں کے لیے بھی مفید پائی گئی ہے۔خیال کیا جاتا ہے کہ راسبیریوں کو سوزش اور درد پیدا کرنے کے لئے ذمہ دار ایک انزیم COX-2 کو مسدود کرکے گٹھیا سے بچانے کے لئے بھی مفید پایا ہے

وزن میں کمی ہو

ایک کپ (123 گرام) رسبری میں صرف 64 کیلوری اور 8 گرام فائبر ہوتا ہے۔ اس سے راسبیری کم کیلوری والا کھانا (1)۔

مزید برآں ، ان کی قدرتی مٹھاس آپ کے میٹھے دانتوں کو مطمئن کرنے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔

قدرتی طور پر رسبریوں میں پائے جانے والے کیمیائی مادے سے وزن کم ہونے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔

جلد کی حفاظت

راسبیری میں اینٹی آکسیڈینٹس زیادہ ہوتے ہیں ، جو آپ کے جسم میں آزاد ریڈیکلز سے لڑ کر عمر بڑھنے کی علامات کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔اینٹی آکسیڈینٹ مختلف جانوروں کے ماڈلز میں لمبی عمر تک پائے جاتے ہیں اور انسانوں میں عمر رسیدہ اثرات ظاہر کرتے ہیں۔

راسبیری اعلی وٹامن سی بھی ہے ، جو صحت مند جلد کے لئے ضروری ہے۔ یہ کولیجن کی پیداوار کو بہتر بنا سکتا ہے اور UV کرنوں کی وجہ سے جلد کو ہونے والے نقصان سے بچاتی ہے۔

اپنی غذا میں راسبیری کو کیسے شامل کریں

تازہ رسبریوں کی زندگی مختصر ہوتی ہے ، لہذا آپ کو جب بھی ممکن ہو مقامی طور پر اُگلی بیری خرید لیں اور انہیں ایک سے دو دن کے اندر کھائیں۔چونکہ گرمیوں اور موسم خزاں کے دوران راسبیری کی کٹائی ہوتی ہے ، اس وقت تازہ رسبری بہترین ثابت ہوں گی۔

20210719 130104 4

راسبیری آپ کے دماغ اور میموری کو تیز کرتی ہیں

راسبیری آکسیڈیٹیو تناؤ کا مقابلہ کرنے میں مدد کرتی ہے ۔ اور یہ عام طور پر دماغ کی خرابی سے منسلک زہریلے پروٹین کو صاف کرکے “دماغ کی حفاظت” میں مدد دیتے ہیں۔

۔

Leave a Reply