آئی ایس آئی

0
41

بھارت کی اہم خفیہ میٹنگز کی معلومات آئی ایس آئی کے پاس۔

اس وقت بھارت میں آئی ایس آئی کا خوف پہلے سے بڑھ چکا ہے ۔کبوتر کے بعد کل راجستھان میں ہندوستان نے آئی ایس آئی کے دو مقامی مخبر گرفتار کرنے کا ڈرامہ کیا ہے ۔
ہر ادارے کو آئی ایس آئی سے محتاط رہنے کا حکم نامہ جاری کر دیا گیا ہے ۔

اس کی بھی وجہ ہے ۔بھارت نے اہم خفیہ میٹنگز میں آزاد کشمیر اور گلگت بلتستان پر حملے کا منصوبہ بنایا ۔جس کی اسکو تین اور ملکوں کی بھی حمایت حاصل تھی ۔دنیا کی نمبر ون ایجنسی کو اس سارے پلان کی خبر لگ گئی ۔23 اپریل کو وزیراعظم پاکستان نے آئی ایس آئی ہیڈ کوارٹر کا دورہ کیا تو انکو تمام پلاننگ سے آگاہ کیا گیا ۔اسی میٹنگ میں ہی چین کے ملڑی چیف اور چینی صدر تک یہ اس بھارتی پلان کو پہنچایا گیا ۔ اس میٹنگ کے بعد وزیراعظم پاکستان نے دنیا کو یہ بتایا کہ ہندوستان کسی فالس فلیگ آپریشن کی تیاری کر رہا ہے اس کے نتائج تباہ کن ہوں گے ۔
وزیر خارجہ نے بھی مختلف ممالک کے سفیروں کو اس بات سے آگاہ کیا
چین نے جب آئی ایس آئی سے اس واقع کی مکمل تفصیل سنی تو ٹھیک سات دن بعد دو مئی کو پہلی بار ہندوستان نے دیکھا کہ لداخ میں چین کی آرٹلری ،توپوں اور چیک پوسٹوں میں اضافہ ہو رہا ہے ۔پانچ مئی کو چین نے بھارت زیر کنٹرول علاقوں میں پیش قدمی شروع کر دی سکم سے لداخ تک جو ہوا سب آپ کے سامنے ہے ۔چین اس وقت بھارت کو بتا چکا کہ وہ اس پر نشانہ سادھے ہوئے ہے ۔

تازہ حالات سے آگاہی کے لئے وزیر اعظم نے پھر آئی ایس آئی ہیڈ کوارٹر کا دورہ کیا جہاں انکو بتایا گیا کہ پاکستان مکمل طور پر تیار ہے کسی بھی جارحیت سے نمٹنے کے لیے
بھارت کو جب معلوم ہوا کہ ساری پلاننگ آئی ایس آئی تک پہنچ چکی ہے تو ہنتدوا کے پیروکار اپنے ہوش کھو بیٹھے
ایک دوسرے پر شک کیا جا رہا ۔بھارت اہم شخصیات میں اختلاف کی خبریں بھی سامنے آ رہی ہے ۔

سوچتا ہوں آئی ایس آئی کو نمبر ون ایسے تو نہیں کہا جاتا
گمنام مجا ہدین کا احسان ہے ہم سب پر کہ وہ اپنی جان کی پرواہ کئے بنا دشمن کی سرزمین پر دشمن کے راز چراتے ہیں
سلام اے مارخور سلام
آئی ایس آئی زندہ باد🌹🇵🇰🌹✌

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here