پاکستان میں قومی صحت کارڈ کے لیے اپلائی کیسے کریں۔

0
2

پاکستان میں قومی صحت کارڈ کے لیے اپلائی کیسے کریں۔

قومی صحت کارڈ (قومی صحت کارڈ) ایک مائیکرو ہیلتھ انشورنس اقدام ہے جو فی الحال خیبر پختونخوا، پنجاب، بلوچستان، گلگت بلتستان آزاد کشمیر، اسلام آباد، اور تھرپارکر (سندھ) کے شہریوں کے لیے صحت سہولت پروگرام (صحت کی دیکھ بھال کی سہولت پروگرام) کے تحت دستیاب ہے۔ حکومت پاکستان اس پروگرام کے تحت، کم آمدنی والے خاندانوں سے تعلق رکھنے والے لاکھوں افراد بغیر کسی مالی ذمہ داری کے فوری اور مفت داخل مریضوں کی صحت کی دیکھ بھال کی خدمات حاصل کر رہے ہیں۔

صحت کارڈ کا انعقاد آپ کو نامزد علاقوں کے بہت سے سرکاری اور نجی ہسپتالوں میں صحت کی خدمات حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ آپ ان سہولیات تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں اور حادثے اور طبی ایمرجنسی کی صورت میں علاج اور دیکھ بھال حاصل کر سکتے ہیں، اور ذیابیطس، گردے کی بیماریوں، ہیپاٹائٹس بی اور سی، اور تمام قسم کے کینسر جیسے امراض کے لیے۔ مزید برآں، صحت کارڈ رکھنے والے مفت COVID-19 کا علاج بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

صحت کارڈ کے لیے کون اہل ہے؟

فی الحال، پاکستان کے تمام شہری جو $2/یوم سے کم کماتے ہیں اس پروگرام تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں اور مفت طبی دیکھ بھال حاصل کر سکتے ہیں، جیسا کہ احساس کفالت/بینظیر انکم سپورٹ پروگرام (BISP) کے تحت سروے کیا گیا ہے۔
نادرا کے ریکارڈ کے مطابق خیبر پختونخواہ کے تمام مستقل باشندے (بشمول سابق فاٹا کے ضم شدہ اضلاع کے رہائشی)، پنجاب، اسلام آباد، اور آزاد جموں و کشمیر (اے جے کے)، ان کی آمدنی سے قطع نظر اس پروگرام کے تحت آتے ہیں۔

اپ ڈیٹ جنوری 2022 – پنجاب میں صحت کارڈ کے لیے اہلیت: اس وقت ساہیوال کے 7 اضلاع کی آبادی اور D.G. خان اور لاہور ڈویژن اس پروگرام کے تحت آتے ہیں، جبکہ بقیہ 29 اضلاع میں، غریب لوگ (بی آئی ایس پی سروے پر مبنی این ایس ای آر کے مطابق 32.5 پی ایم ٹی یومیہ 2 ڈالر سے کم کمانے والے)، معذور افراد اور ٹرانس جینڈر کمیونٹی کے ساتھ جو رجسٹرڈ ہیں۔ نادرا، اہل ہیں۔

حکومت پنجاب 31 مارچ 2022 تک صوبہ پنجاب کے تمام شہریوں کو پروگرام میں شامل کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔ آپ PHIMC کی ویب سائٹ سے مزید جان سکتے ہیں۔

نوٹ: حکومت پاکستان اس پروگرام کے دائرہ کار کو بتدریج پورے ملک میں پھیلا رہی ہے۔

صحت کارڈ کے تحت ہیلتھ کور

صحت کارڈ اہل کارڈ ہولڈرز کے لیے جامع طبی کور فراہم کرتا ہے بشمول:

مفت ہسپتال میں داخل ہونا، ہنگامی خدمات، مریضوں کے اندر خدمات (تمام طبی اور جراحی کے معاملات)، فریکچر/زخم، ریفرل ٹرانسپورٹیشن، زچگی کی خدمات، اور مفت فالو اپس۔
ثانوی نگہداشت کی خدمات کے علاوہ، آٹھ بڑی بیماریاں بھی ترجیحی کور پیکج کے تحت آتی ہیں، جن میں قلبی امراض، ذیابیطس، جلنے اور روڈ ٹریفک حادثات، گردے کی بیماریاں، دائمی بیماریاں (ٹی بی، ہیپاٹائٹس اے، بی اور سی، ایچ آئی وی، جگر کی دائمی بیماری) شامل ہیں۔ ، اعضاء کی ناکامی، آنکولوجی، اور نیورو سرجیکل خدمات۔ پروگرام کے تحت آنے والی بیماریوں کی مکمل فہرست کے لیے یہ لنک دیکھیں۔
کارڈ ہولڈر سالانہ PKR 720,000 تک کا علاج کروا سکتا ہے۔ ضرورت پڑنے پر اس رقم کو مزید بڑھایا جا سکتا ہے۔ اگر کوئی کارڈ ہولڈر یا اس کے خاندان کا کوئی فرد کسی بڑی بیماری میں مبتلا ہو تو انشورنس کی رقم ختم ہونے کی وجہ سے علاج بند نہیں کیا جائے گا، لیکن حکومت سالانہ مزید 360,000 روپے فی خاندان فراہم کر سکتی ہے اور علاج مکمل کروا سکتی ہے۔
اگر کوئی مریض علاج کے دوران فوت ہوجاتا ہے تو اس کے اہل خانہ کو 10,000 روپے کی امداد بھی دی جاتی ہے

ہیلتھ کیئر پیکجز

فی الحال، پروگرام کے مستفید ہونے والوں کے لیے علاج کے درج ذیل دو پیکجز دستیاب ہیں۔ دستیاب پیکجوں کی تفصیلات پی ایم ہیلتھ پروگرام کی ویب سائٹ پر اپ ڈیٹ کی جاتی ہیں۔

1. ثانوی نگہداشت

ابتدائی کوریج PKR 60,000/خاندان/سال
اضافی کوریج PKR 60,000/خاندان

2. ترجیحی علاج

ابتدائی کوریج PKR 300,000/خاندان/سال
اضافی کوریج PKR 300,000/خاندان

مزید معلومات کے لیے، صحت سہولت پروگرام کے تحت پینل پر موجود ہسپتالوں کی مکمل فہرست کے ساتھ ساتھ صحت کارڈ کے لیے تفصیلی بینیفٹ پیکج دیکھیں۔

اہلیت کی جانچ اور صحت کارڈ کا استعمال کیسے کریں۔

1. آپ درج ذیل طریقوں سے صحت کارڈ کے لیے اہلیت کی جانچ کر سکتے ہیں:

ا) ایس ایم ایس کے ذریعے اپنی اہلیت کی جانچ کریں: اہلیت چیک کرنے کے لیے، کے پی کے لیے اپنے قومی شناختی کارڈ نمبر کے ساتھ 8500 یا 9780 پر ایس ایم ایس بھیجیں۔

ب) اہلیت کو آن لائن چیک کریں: آپ اس آن لائن ٹول کا استعمال کرکے اپنے صحت کارڈ کی اہلیت بھی چیک کر سکتے ہیں۔

c) موبائل ایپ کے ذریعے اہلیت کی جانچ کریں: آپ اس اینڈرائیڈ ایپ (صرف پنجاب) کا استعمال کرکے اپنے صحت کارڈ کی اہلیت کو بھی چیک کرسکتے ہیں۔

نوٹ: اگر آپ کا نام اہل افراد میں ظاہر نہیں ہو رہا ہے، اور آپ کو لگتا ہے کہ ایسا کسی غلطی کی وجہ سے ہوا ہے، تو آپ مزید مدد کے لیے اس آفیشل ہیلپ لائن پر رابطہ کر سکتے ہیں: 0800-09009 (باقی ملک) اور 0800-89898 (KP)۔ آپ پنجاب کے لیے ان نمبرز 042-99332647/042-99332266 پر بھی کال کر سکتے ہیں۔

2. آپ کا CNIC آپ کا صحت کارڈ ہے: اگر آپ اہل ہیں، تو آپ اپنے CNIC کارڈ کو اپنے ڈیفالٹ صحت کارڈ کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔

3. مطلوبہ معلومات اور دستاویزات جمع کریں: صحت سہولت پروگرام کے لیے اپنے مطلوبہ فہرست میں شامل ہسپتالوں کا انتخاب کریں۔ جب آپ سرکاری/پرائیویٹ ہسپتال جائیں تو اپنا اصل CNIC ساتھ لیں۔
18 سال سے کم عمر کے بچے کی صورت میں، ان کا بی فارم ان کے والدین میں سے کسی ایک کے CNIC کے ساتھ لیں۔

4. طبی علاج کروانے کے لیے اپنا صحت کارڈ استعمال کریں: ہسپتال پہنچنے کے بعد، آپ مزید مدد کے لیے مخصوص صحت سہولت پروگرام کاؤنٹر سے رجوع کر سکتے ہیں۔ SSP کا عملہ آپ کے CNIC کے ذریعے آپ کی اہلیت کی تصدیق کرے گا اور علاج کے لیے متعلقہ ہسپتال کے شعبہ میں آپ کی رہنمائی کرے گا۔

5. مفت علاج کروائیں: مریض کے ہسپتال میں داخل ہونے کے بعد علاج کی قیمت صحت کارڈ سے وصول کی جائے گی

صحت کارڈ سے متعلق معلومات کے لیے رابطہ کی معلومات

آپ صحت سہولت پروگرام کے بارے میں اضافی معلومات اردو اور سندھی میں ان بروشرز کے ساتھ ساتھ انگریزی میں اکثر پوچھے گئے سوالات کے سیکشن میں دیکھ سکتے ہیں۔

خیبرپختونخوا میں صحت سہولت پروگرام کے بارے میں معلومات کے لیے اردو میں اس آن لائن کتابچے میں تفصیلی معلومات حاصل کی جا سکتی ہیں۔

خیبر پختونخوا کے لیے رابطہ کی معلومات:

خیبر پختونخوا میں صحت کارڈ سے متعلق سوالات کے لیے، آپ 0800-89898 (KP) پر کال کر سکتے ہیں یا info@sehatsahulat.com.pk یا sehatsahulatprogram@gmail.com پر ای میل بھیج سکتے ہیں۔ مزید تفصیلات کے لیے، حکومت خیبر پختونخوا کی یہ ویب سائٹ دیکھیں: Sehat Card – KP.

پنجاب کے لیے رابطہ کی معلومات:

پنجاب میں صحت کارڈ سے متعلق سوالات کے لیے آپ 0800-09009 یا 042-99332647/042-99332266 پر کال کر سکتے ہیں یا info@sehatsahulat.com.pk یا sehatsahulatprogram@gmail.com پر ای میل بھیج سکتے ہیں۔ مزید تفصیلات کے لیے، پنجاب ہیلتھ انی ایٹو مینجمنٹ کمپنی (PHIMC) website: Sehat Card – Punjab.

دیگر علاقوں کے لیے رابطہ کی معلومات: دیگر علاقوں میں صحت کارڈ سے متعلق سوالات کے لیے آپ 0800-09009 پر کال کر سکتے ہیں: info@sehatsahulat.com.pk یا sehatsahulatprogram@gmail.com پر ای میل بھیجیں۔ مزید تفصیلات کے لیے، یہ ویب سائٹ دیکھیں:

website, PM Health Program.

صحت کارڈ کے تحت پینل ہسپتالوں کی فہرست
آپ ان پورٹلز کے ذریعے اپنے علاقے کے پینل شدہ ہسپتالوں کی فہرست دیکھ سکتے ہیں:

صحت کارڈ کے لیے پینل ہسپتالوں کی فہرست کے لیے یہاں کلک کریں

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here