ٹک ٹاک پر پابندی

0
360
ٹک ٹاک پر پابندی

ٹک ٹاک پر پابندی

ٹک ٹاک چین کی مشہور سوشل میڈیا ایپ ہے، جسے دنیا بھر سے کروڑوں لوگ استعمال کرتے ہیں۔ ٹیکنالوجی کے میدان میں اس اعتبار سے امریکا سب سے آگے ہے کہ دنیا کی تمام بڑی ٹیکنالوجی اور سوشل میڈیا کمپنیاں امریکا اور یورپ سے تعلق رکھتی ہیں۔ اگر کسی اور ملک میں کوئی ٹیکنالوجی کمپنی مقبول ہونا شروع ہوتی ہے تو امریکا اسے فورا خرید لیتا ہے اس طرح امریکا کی برتری دنیا میں قائم رہتی ہے۔ 

ٹک ٹاک چین کی سوشل میڈیا ایپ ہے جو نہ صرف دنیا بلکہ خود امریکی عوام میں بہت مقبول ہے۔ ایسے میں امریکا نہیں چاہتا کہ کوئی اتنی بڑی کمپنی کسی اور ملک کی ہو۔ چنانچہ پچھلے کئی سالوں سے امریکا ٹک ٹاک کو ہر صورت خرید کر امریکی کمپنی بنانے کی کوشش میں لگا ہوا ہے لیکن ابھی تک اسے کامیابی نہیں ملی۔ 

یہ بھی پڑھیں: ٹک ٹاک کیا ہے؟

ٹک ٹاک پر پابندی

چنانچہ اب امریکا جارحانہ اقدام کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور کہا ہے کہ یا تو ٹک ٹاک ہمیں بیچ دیا جائے ورنہ ہم امریکا میں ٹک ٹاک پر پابندی لگا دیں گے اور گوگل پلے سٹور سے بھی ہٹا دیں گے۔ اس سارے عمل کو سرانجام دینے کے لیے باقاعدہ وہاں کام شروع ہو گیا ہے، اور ایوان نمائندگان نے متفقہ طور پر ٹک ٹاک پر پابندی کا بل منظور کر لیا ہے، جسے اب سینٹ کو بھیجا جارہا ہے جہاں سے منطور کے بعد ٹک ٹاک پر امریکا میں پابندی لگا دی جائے گی۔ 

Global TikTok monthly Users ٹک ٹاک 1

اس کے جواب میں چین نے امریکا کو خبردار کیا ہے کہ اگر ٹک ٹاک پر پابندی لگائی گئی تو یہ پابندی خود امریکا کے گلے پڑے گی۔

Leave a Reply