متحدہ عرب امارات کا ویزا حاصل کرنے کا طریقہ

0
130
متحدہ عرب امارات کا ویزا حاصل کرنے کا طریقہ

متحدہ عرب امارات کا ویزا حاصل کرنے کا طریقہ

How to Get UAE Visa

متحدہ عرب امارات کا ویزا حاصل کرنے کے لیے سب سے پہلے یہ تعین کریں کہ آپ کو کس قسم کا ویزا چاہیے؟ یہاں وزٹ ویزا سے متعلق کچھ معلومات میں آپ کو دے رہا ہوں۔
سیاحتی(وزٹ) ویزا
دنیا کے کچھ ممالک ایسے ہیں جن کے شہریوں کو متحدہ عرب امارات ایئرپورٹ پر ہی ویزا دینے کی سہولت دیتا ہے۔ اس بارے مزید تفصیلات کے لیے متحدہ عرب امارات کی سرکاری ویب سائٹ یا اپنے مقامی سفارت خانے کو چیک کر سکتے ہیں۔

سیاحتی(وزٹ) ویزا

متعدد بار داخل ہونے کے لیے 5 سالہ وزٹ ویزا

متعدد داخلے کا 5 سالہ سیاحتی ویزا حاصل کرنے کے بعد آپ ہر 90 دن بعد خروج کرنے کے پابند ہیں۔

یہ ویزا حاصل کرنے کے لیے، آپ کے پاس پچھلے چھ ماہ کے دوران 4,000 ڈالر یا اس کے مساوی غیر ملکی کرنسیوں کا بینک بیلنس ہونا چاہیے۔ اس کے ساتھ ہیلتھ انشورنس کا ثبوت، ریٹرن ٹکٹ اور متحدہ عرب امارات میں قیام کا ثبوت (ہوٹل/رہائشی پتہ)۔

یہ بھی پڑھیں: فرانس کا ویزا حاصل کرنے کا طریقہ

اس ویزا کے حصول کے لیے جو کاغذات درکار ہیں وہ مندرجہ ذیل ہیں:

ایک رنگین تصویر
پاسپورٹ کی ایک کاپی
طبی انشورنس
4,000 USD یا اس کے مساوی غیر ملکی کرنسیوں کے ساتھ پچھلے 6 ماہ کا بینک اسٹیٹمنٹ

ایئر لائنز کے ذریعے سیاحتی ویزا

متحدہ عرب امارات کے سفارت خانے وزٹ ویزے جاری نہیں کرتے ہیں۔ متحدہ عرب امارات کا ویزا حاصل کرنے کے لیے، آپ کو متحدہ عرب امارات کی کسی ایئرلائن، ٹور ایجنسی یا متحدہ عرب امارات میں کسی ہوٹل (جہاں آپ قیام کرنا چاہتے ہیں) سے رابطہ کرنا ہوگا جو آپ کی طرف سے ویزا کے لیے درخواست دے گا۔ 

ہر ایئرلائن کی کچھ شرائط ہوتی ہیں، جنہیں پورا کرنا ضروری ہے تاکہ آپ کے ویزا کا انتظام ان کے ذریعے کیا جائے۔ ویزا کی اقسام، سہولیات، شرائط و ضوابط کے لیے متحدہ عرب امارات کی درج ذیل ایئر لائنز کو دیکھیں:

Etihad Airways  سے ویزا کی خدمات
 ایمریٹس ایئر لائن کی طرف سے پیش کردہ ویزا سروسز
فلائی دبئی سے ویزا سروسز 
ایئر عربیہ سے ویزا خدمات

ایجنسیوں اور ہوٹلوں کے ذریعے سیاحتی ویزا

متحدہ عرب امارات میں لائسنس یافتہ ٹریول ایجنٹس اور ہوٹلز آپ کے لیے سیاحتی ویزا کا بندوبست کر سکتے ہیں بشرطیکہ آپ ان کے ذریعے ٹکٹ خریدیں اور مخصوص ہوٹل کے ساتھ ہوٹل کی بکنگ کریں۔

آپ مقامی ٹور آپریٹر کے تعاون سے متحدہ عرب امارات میں دستیاب کسی بھی سیاحتی پیکج کے لیے اپنے ملک کی ٹریول ایجنسیوں سے بھی رابطہ کر سکتے ہیں۔

Leave a Reply