ٹونگ کٹ علی کیا ہے؟

0
588
Eurycoma longifolia leafs,root on white background.

ٹونگ کٹ علی کیا ہے؟

Tongkat Ali

سرچ و ترتیب: سید عبدالوہاب شاہ شیرازی

انڈونیشیاء اور ملائیشیاء میں پایا جانے والا ایک پودا جس کی جڑ بیش بہا فوائد کی حامل ہے۔ مثلا: 

  • سستی کاہلی، تھکاوٹ
  • پٹھوں کی بہتری، جسم میں چربی کم کرتا ہے۔ جسمانی اور ذہنی توانائی میں اضافہ کرتا ہے۔
  • مری ہوئی جنسی خواہش کو زندہ کرتا ہے
  • منی کی پیداوار بڑھاتا ہے۔
  • ہڈیوں کے خفیہ ٹوٹ پھوٹ کا علاج اور ہڈیوں کو مضبوط بنائے۔
  • خون کی نالیوں کو کھولتا ہے
  • نیند کی کمی کو دور کرے
  • یورک ایسڈ کو کم کرنے میں کردار ادا کرتا ہے

Tongkat Ali Natural Root resized 1

صرف یہی نہیں بلکہ اور بھی بہت سارے فوائد ہیں، آج کی اس تحریر میں، میں آپ کے لیے بڑی تفصیل کے ساتھ تونگ کٹ علی کے بارے ایسی معلومات، سائنسی حوالوں کے ساتھ  لایا ہوں جو شاید آپ نے کبھی نہ سنیں ہوں اور اسے پڑھنے کے بعد یقینا آپ بہت حیران ہوں گے کہ اتنی مفید چیز کے بارے ہمیں پہلے کیوں نہ معلوم ہو سکا۔

نام:

  • یہ ملائیشیاء میں عام پایا جانے والا پودا ہے، جسے وہاں کی مقامی زبان میں ٹونگ کٹ علی(Tongkat Ali) کہا جاتا ہے۔ جس کا معنی ہے علی کی بیساکھی/ علی کی لاٹھی۔
  • انگلش نام: Eurycoma longifolia یوریکوما لانگفولیا
  • فیملی: Simaroubaceae
  • مختلف نام:
  • ملیشین میں مختلف نام
  • penawar pahit, penawar bias, bedara merah, bedara putih, lempedu pahit, payong ali, tongkat baginda, muntah bumi, petala bumi, bidara laut, pasak bumi, longjack
  • عربی میں اس کو عکازہ علی
  • ٹونگ کٹ علی کو اردو میں جوانی جڑ کہتے ہیں۔
99e5a639cbcb5472d1adb8c2926fcf5a 2
ٹونگ کٹ علی تونگ کات علی

اسے ملائیشین جینسینگ بھی کہا جاتا ہے۔ در اصل یہ ایک پودے کی جڑ ہے جسے : یوریکوما لانگیفولیا Eurycoma Longifolia کہا جاتا ہے ۔

پوری دنیا میں تونگ کاٹ علی کی سپلائی انڈونیشیا اور ملائیشیاء سے ہوتی ہے۔ یہی دو ممالک سب سے بڑے برآمد کنندہ ہیں۔

دنیا بھر میں ملائشیا اورا نڈونیشیا جڑی بوٹیوں سے مالا مال ممالک کے طور پر جانے جاتے ہیں وہیں پر نت نئے روایتی انداز میں مروجہ ہر بل قہووں کا راج ہے اسی طرح کی ایک جڑی بوٹی تونگ کات علی کا قہوہ ، پھکی، ملائشیا میں عام ہے اور پوری دنیا میں اس کی بے پناہ مانگ ہے۔  دنیا بھر میں یہ کہیں پاوڈرکہیں کیپسول اور کہیں ٹی بیگ میں بک رہا ہوتا ہے، اس کو مدانہ قوت میں اضافےکےلئے بھی پیا جاتا ہے ،اعصاب کی کمزوری میں بے پناہ فائدہ مند ہے ، یہ قہوہ پینے والوں کو شوگر نہیں ہوتی اور اس کےلئے بہت سے فوائد زندگی میں میسر ہوتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: جنکو بائیلوبا کے فوائد اور تعارف

======

3 Type Of Tongkat Ali 3
ٹونگ کٹ علی کی تین اقسام ہیں

تونگ کات علی کی تین اقسام اور ان میں فرق

  • پیلا ٹونگ کٹ علی – یوریکوما لانگیفولیا۔ Eurycoma Longifolia
  • بلیک ٹونگ کٹ علی – پولیالیتھیا بلٹا۔ Polyalthia Bullata
  • ریڈ ٹونگ کٹ علی – سٹیما ٹیوبیروسا۔  Stema Tuberosa
Yellow Tongkat Ali Facts 4
پیلا ٹونگ کات علی

پیلا ٹونگ کات علی

پیلا ٹونگ کٹ علی ایک پودے سے آتا ہے جسے Eurycoma Longifolia کہا جاتا ہے ۔ یہ پودا قدرتی طور پر ملائیشیا، انڈونیشیا اور جنوبی تھائی لینڈ کے کچھ چھوٹے حصوں کے دور دراز کے برساتی جنگلات میں اگتا ہے۔ اس پودے  کی دنیا میں تجارتی کاری 2000 کی دہائی کے اوائل سے ہوئی تھی، جس کی قیادت ملائیشیا کی حکومت نے کی تھی – جو اسے آج ملائیشیا کی کلیدی صنعتوں میں سے ایک بناتی ہے۔

آج مارکیٹ میں فروخت ہونے والے ٹونگ کٹ علی کی اکثریت پیلے رنگ کے ٹونگ کٹ علی سے آتی ہے جو ملائیشیا میں بڑے پیمانے پر کاٹی جاتی ہے۔

پیلا ٹونگ کٹ علی سب سے زیادہ تحقیق شدہ ٹونگ کٹ علی ہے جس میں 200 سے زیادہ تحقیقی مطالعات اور کلینیکل ٹرائلز شائع ہوئے ہیں۔ عالمی شہرت یافتہ MIT سے تیار کردہ Physta® Tongkat Ali  سب سے زیادہ مقبول زرد ٹونگ کٹ علی ہے – جو 100% Eurycoma Longifolia جڑ کے نچوڑ پر مبنی ہے اورجسے  20 سال کی تحقیق سے 26 کلینیکل ٹرائلز کی حمایت حاصل ہے۔

پیلا ٹونگ کٹ علی صحت سے متعلق  زیادہ  فوائد فراہم کرتا ہے کیونکہ طبی لحاظ سے اس کا محفوظ ہونے کا تجربہ کیا گیا ہے۔ یہ دنیا بھر کے سائنسدانوں کو اپنی طرف متوجہ کرتا رہا۔

درحقیقت، ایک حالیہ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ پیلا ٹونگ کٹ علی (یوریکوما لانگیفولیا) نے لال ٹونگ کٹ علی (سٹیما ٹیوبیروسا) کے مقابلے میں لیبیڈو(جنسی خواہش)  اور جنسی ملاپ کے رویے کو فروغ دینے میں بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا ۔

پیلا ٹونگ کٹ علی کا ذائقہ سرخ یا سیاہ ٹونگ کٹ علی کی مختلف اقسام کے مقابلے میں سب سے زیادہ تلخ ہوتا ہے۔ اس کی انتہائی تلخی کی وجہ eurycomanone کی اعلی سطح ہے – جو ٹونگ کٹ علی کی طاقت کو ماپنے کا ایک اہم نشان ہے۔

Eurycomanone Tongkat Ali میں موجود ممتاز بایو ایکٹیو quassinoid ہے – جو سائنس دانوں نے بڑے پیمانے پر ثابت کیا ہے کہ وہ ٹیسٹوسٹیرون کو بڑھاتے ہیں جب کہ سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی نمائش ہوتی ہے۔

جی ہاں، Tongkat Ali کے برانڈ میں موجود اجزاء کو چیک کریں – کیا یہEurycoma Longifolia ہے؟ اگر ہاں، تو یہ یقینی طور پر پیلا ٹونگ کٹ علی ہے۔

Black Tongkat Ali Facts 5
سیاہ ٹونگ کت علی

سیاہ ٹونگ کات علی

سیاہ ٹونگ کٹ علی ایک پودے سے آتا ہے جسے پولیتھیا بلٹا کہا جاتا ہے جس کی ایک چھوٹی جڑ ہے جس کا قطر 2-3 سینٹی میٹر ہے، جو پیلے ٹونگ کٹ علی سے نمایاں طور پر چھوٹا قطر ہے۔ وائلڈ بلیک گوریلا، ٹونگ کٹ علی بگنڈا اور ٹونگ کٹ علی ہٹم کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، بلیک ٹونگ کٹ علی جزیرہ نما ملیشیا کے نشیبی جنگل جیسے کہ ریاست پہانگ میں دریاؤں کے کنارے پایا جاتا ہے۔

اس کا ذائقہ کیسا ہے؟ 

کالے ٹونگ کٹ علی سے مچھلی کی بو آتی ہے (شاید اس جگہ کی وجہ سے جہاں یہ عام طور پر پایا جاتا ہے – یعنی دریا کے قریب) لیکن عام طور پر اس کا ذائقہ پیلا ٹونگ کٹ علی سے کم کڑوا ہوتا ہے۔

سیاہ ٹونگ کٹ علی کی پیداوار نایاب ہے حالانکہ اسے کچے ٹکڑوں میں برآمد کیا جاتا ہے۔ اگرچہ اس کی شفا یابی کی افادیت کو پیلا ٹونگ کٹ علی سے کہیں زیادہ بہتر سمجھا جاتا ہے، لیکن روایتی طور پر اسے مقامی افراد مردوں کی صحت کے لیے قدرتی افروڈیزاک کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ 

اس کے صرف صحت کے دعوے کے علاوہ، آج تک سیاہ ٹونگ کٹ علی سے متعلق تحقیق یا شائع شدہ کاغذات کی کمی تھی۔ یہ ان لوگوں میں کم مقبول ہے جو سائنسی توثیق اور اس کے صحت سے متعلق فوائد کا ثبوت چاہتے ہیں۔

اس وقت،  ملائیشیا کے ہیلتھ ڈرگ اتھارٹیز کی طرف سے فارمیسیوں میں فروخت ہونے والی ٹونگ کٹ علی پروڈکٹس میں سیاہ ٹونگ کات علی کی اجازت نہیں ہے۔

ایک تحقیقی مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ 100 سیاہ ٹونگ کٹ علی (یا ٹونگ کٹ علی ہٹم) مصنوعات میں سے 26% میں 0.53 – 2.35 پی پی ایم کے درمیان اعلی پارے کا مواد ہوتا ہے – جو 0.5 پی پی ایم کی قابل اجازت حد سے زیادہ ہے۔

سب سے زیادہ طاقتور ٹونگ کٹ علی ہونے کے باوجود، سیاہ ٹونگ کٹ علی پر حکومتی حکام نے بڑی حد تک پابندی عائد کر دی ہے اور انڈونیشیا میں بہت کم مینوفیکچررز اسے اب بھی چین کو برآمد کر رہے ہیں تاکہ امریکی مارکیٹ کے لیے کم لاگت کا ٹونگ کٹ علی عرق تیار کیا جا سکے۔

یہ بھی پڑھیں: کوڈسک کیا ہے اور فوائد کیا ہیں

Red Tongkat Ali Facts 6
سرخ تونگ کاٹ علی

سرخ تونگ کاٹ علی

ریڈ ٹونگ کٹ علی یا ملائیشین ریڈ جینسینگ ایک سائنسی پودے سے آتا ہے جسے سٹیما ٹیوبیروسا کہا جاتا ہے ۔ یہ Rubaceae کے خاندان سے تعلق رکھتا ہے جسے Jackiopsis Ornate کہا جاتا ہے ۔ یہ نایاب درخت جزیرہ نما ملیشیا میں 400 میٹر کی اونچائی تک  برساتی جنگلات میں دریاؤں، ریتیلی یا دلدلی مٹی کے ساتھ اگتا پایا جاتا ہے۔

یہ پودا سٹیمونا ٹیوبروسا سے ملتا جلتا ہے چین، انڈونیشیا اور تھائی لینڈ کے دور دراز علاقوں میں بھی پایا جاتا ہے۔ جڑ کا نام اس کے مخصوص مضبوط سرخ رنگ کی وجہ سے ہے اور خشک ہونے کے بعد یہ عام طور پر ہلکے سرخ رنگ میں بدل جاتی ہے۔ اس جڑ کو دوسرے ناموں سے بھی جانا جاتا ہے جیسے کہ مقامی لوگ اکڑ حاجی سامت کہتے ہیں۔

مقامی لوگوں میں اس کے مقبول ہونے کی واحد وجہ قابل قبول ذائقہ ہے۔ سرخ ٹونگ کٹ علی کی خوشبو اور ذائقہ کسی بھی ginseng کی طرح ہے۔ اس کا ذائقہ قدرے میٹھا ہو سکتا ہے، جو پیلے اور سیاہ ٹونگ کٹ علی کے مقابلے میں بالکل برعکس ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ ریڈ ٹونگ کٹ علی میں یوریکومینون کی سطح سب سے کم ہے۔

کیا ریڈ ٹونگ کٹ علی پر اس کے صحت سے متعلق فوائد کی توثیق کرنے کے لیے کوئی تحقیق یا سائنسی ثبوت کیا گیا ہے؟

فی الحال ایسی کوئی سائنسی تحقیق نہیں ہوئی جس سے سرخ ٹونگ کاٹ علی کے فوائد کا پتا چلتا ہو۔! ٹونگ کٹ علی کے زیادہ تر کلینیکل ٹرائلز اور سائنسی مطالعات یوریکوما لانگیفولیا (یعنی پیلا ٹونگ کٹ علی) پر مبنی ہیں۔

چینیوں کی طرف سے توانائی کی خوراک دینے کے لیے سرخ ginseng کو باقاعدہ جڑی بوٹیوں والی چائے یا کافی کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ ہم سرخ ginseng میں سیسہ یا مرکری کی سطح کا تعین نہیں کر سکتے، لیکن خیال کیا جاتا ہے کہ یہ محفوظ ہے کیونکہ یہ بڑے پیمانے پر کچے ٹکڑوں   میں فروخت ہوتا ہے۔

اس کے علاوہ سرکاری طور پر فارمیسیوں میں فروخت کرنے کے لیے بھی سرخ تونگ کات علی کی کوئی اجازت بھی نہیں ہے۔

نتیجہ:

اس ساری بات سے یہ نتیجہ نکلتا ہے کہ صرف پیلا ٹونگ کاٹ علی ہی بہترین اور زیادہ مفید ہے اور اسی کے سائنسی تجربات زیادہ ہوئے ہیں۔

3 Type 1 7

تونگ کات علی قدرتی ویاگرا

تونگ کات علی کو قدرتی ویاگرا کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ جب کہ اس کے اور بھی بے شمار فوائد ہیں، مثلا توانائی کو بحال کرنا، پٹھوں کی نشو و نما اور تناو سے نجات کے لیے استعمال کرنا۔

یہ جڑی بوٹی مردوں اور عورتوں دونوں کے لیے یکساں مفید ہے۔ پچھلے تیس سال میں سائنسدانوں نے تونگ کات علی پر بے شمار ٹیسٹ کیے اور اس کے فوائد کو واضح کیا ہے۔

یہ ایک پھولدار پودا ہے۔ یہ انڈوچائنا اور انڈونیشیا کا ہے، لیکن فلپائن میں بھی پایا جاتا ہے۔ یہ پودا  ایک درمیانے سائز کا پتلا جھاڑی نما ہے جس کی اونچائی 10 میٹر تک پہنچ سکتی ہے اور اکثر اس کی شاخیں نہیں ہوتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: آگمنٹن بمقابلہ قسط شیریں و قسط الہندی

Quality Tongkat Ali AKARALI 04 8

تونگ کاٹ علی میں حیاتاتی مرکبات

  1. Eurycomalactone,
  2. Eurycomaoside,
  3. Eurycolactone, and
  4. Eurycomanone,
  5. A major share of alkaloids and quassinoids.

کواسیا نائیڈز quassinoids میں اینٹی کینسر، اینٹی السر، اور اینٹی پرجیوی اثرات پائے جاتے ہیں، جبکہ الکلائڈز میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی کینسر خصوصیات پائی جاتی ہیں۔

ٹونگ کاٹ علی کے فوائد اور سائنسی تحقیقات

1۔: ٹیسٹو سٹیرون    (Testosterone)کی پیداوار کو بڑھاتا ہے۔

Natural Testosterone Booster

پچھلے بیس سال کے سائنسی تجربات اور کلینیکل ٹرائلز کے نتیجے میں یہ بات ثابت ہوئی ہے کہ ٹونگ کاٹ علی مردوں اور خاص طور پر عورتوں میں ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کو بڑھاتا ہے۔

یونیورسٹی آف سینٹارینا، برازیل کے محققین کے ایک گروپ کی جانب سے کی گئی ایک بے ترتیب کنٹرول شدہ  تحقیق سے  پتہ چلتا ہے کہ درمیانی عمر کے مرد جو روزانہ 200ملی گرام ٹونگ کاٹ علی ہر ہفتے 3 دن کی ورزش کے ساتھ کھاتے ہیں ان میں 6 ماہ کی مدت کے دوران ٹیسٹوسٹیرون میں سب سے زیادہ اضافہ ہوا۔

ایک اور تحقیق میں، یونیورسٹی آف ویسٹرن کیپ ، جنوبی افریقہ میں مرد اور خواتین دونوں (57-72 سال کی عمر کے درمیان) کو 5 ہفتوں تک روزانہ 400 ملی گرام ٹونگ کٹ علی دی گئی۔ جس کے نتیجے میں پتا چلا کہ  ٹونگ کٹ علی نے نہ صرف ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کو بڑھایا بلکہ مردوں اور عورتوں میں پٹھوں کی مضبوطی کو بھی بہت فروغ دیا ۔  جنسی ہارمون بائنڈنگ گلوبلین  کے ارتکاز میں نمایاں کمی کی وجہ سے خواتین میں  ٹیسٹوسٹیرون کی سطح میں اضافہ ہوا ہے ۔

1 What Is Testosterone 9
ٹیسٹو سٹیرون کیا ہے

ٹیسٹو سٹیرون کیا ہے؟

ٹیسٹوسٹیرون کو ان کلیدی ہارمونز میں سے ایک سمجھا جاتا ہے جو مردانگی، توانائی، مزاج، قوت برداشت، لبیڈو(جنسی خواہش)  اور مجموعی  صحت سے تعلق رکھتے  ہیں۔

ٹونگ کٹ علی کے استعمال سے ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کو بحال کرکے مرد اور خواتین دونوں یکساں صحت کے فوائد حاصل کرسکتے ہیں۔ کیونکہ یہ ضروری ہے کیونکہ ہماری عمر کے ساتھ ساتھ ٹیسٹوسٹیرون تیزی سے کم ہوتا جاتا ہے۔درحقیقت، ٹیسٹوسٹیرون ہمارے جسم میں بہت سے افعال کے لیے ذمہ دار ہے۔

اگر آپ سستی کاہلی محسوس کرتے ہیں یا غیر یقینی کی صورتحال سے دو چار ہیں تو یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ میں ٹیسٹوسٹیرون کم ہو چکے ہیں۔

2۔ جنسی صحت میں بہتری

جنسی صحت کے لیے ٹونگ کاٹ علی کو بہترین قدرتی علاج قرار دیا گیا ہے۔  یہ مردوں میں مری ہوئی جنسی خواہش کو زندہ کرتا ہے۔ مردوں کی مردانہ تولیدی فعل، انتشار  اور زرخیزی ، بشمول سپرم کی حرکت، منی کی پیداوار کو فائدہ پہنچاتا ہے۔

مختلف سائنسی تجربات اور کلینیکل ٹرائلز کے نتیجے سے پتا چلا ہے کہ ٹونگ کاٹ علی مردانہ مسائل میں مندرجہ ذیل فوائد اس تناسب سے دیتا ہے:

  • سپرم کی حرکت پذیری : +11% سے 44.4%
  • سپرم کا ارتکاز : +18.2% سے 65%
  • سپرم مورفولوجی : +94%
  • تعمیر کی سختی : +39.3%
  • تعمیر کا وقت : +102% سے +162%
  • یونیورسٹی آف سائنس ملائیشیا کی طرف سے 12 ہفتوں کا مطالعہ 30 سے ​​55 سال کی عمر کے 109 مردوں پر کیا گیا۔ یہ دیکھا گیا کہ Tongkat کا جنسی صحت اور libido (جنسی خواہش) پر بہت زیادہ اثر پڑتا ہے۔ پلیسبو کے مقابلے میں، اس کے نتیجے میں نطفہ کی حرکت پذیری میں اضافہ ہوا، منی کے حجم میں اضافہ ہوا ، لبیڈو (جنسی خواہش) میں اضافہ ہوا اور عضو تناسل میں بہتری آئی۔
  • اسی طرح، ویلمین کلینک، دمائی سروس ہسپتال میں بانجھ پن کے حوالے سے ڈاکٹر تمبی کے ایک اور 9 ماہ کے کلینیکل ٹرائل میں ، یہ دیکھا گیا کہ ٹونگ کٹ علی سپلیمنٹس کے زیر اثر 75 مردوں میں منی کے حجم کی بڑھتی ہوئی شرح کی وجہ سے زرخیزی کی شرح میں بہتری آئی۔ ، سپرم میں اضافہ، اور سپرم کا معیار  بہتر ہوا۔

PhytoMedicine میں شائع ہونے والی ایک اور تحقیق میں ، Tongkat Ali کے استعمال کے نتیجے میں جنسی لذت، جنسی محرک، اور کارکردگی میں بہتری آئی۔

“جب جسم میں ٹیسٹوسٹیرون نچلی حد سے نیچے گرتا ہے، تو وہ کم ہونے والی جنسی خواہش، عضو تناسل کی غیر فعالیت، جسمانی کمزوری، کم جسنی صلاحیت، پٹھوں کی خرابی، کم توانائی  جیسی علامات سامنے آنا شروع ہو جاتی ہیں۔”

اگر مندرجہ ذیل علامات آپ میں پائی جاتی ہیں تو اس کا مطلب ہے آپ میں ٹیسٹوسٹیرون کی کمی ہو گئی ہے، جسے آپ تونگ کٹ علی سے پورا کر سکتے ہیں۔

  • کم سیکس ڈرائیو
  • ایستادنی(انتشار) کی خرابی
  • کم صلاحیت
  • توانائی میں کمی
  • ہلکا تناؤ، افسردگی یا توجہ کی کمی
  • نیند کی کمی
  • غصہ اور تناو

3۔ پٹھوں اور جسمانی صحت کو بہتر بنائے

کھیلوں کی دنیا سے تعلق رکھنے والے اپنے پٹھوں اور کھیل کی صلاحیت کو بڑھانے کے لیے سٹیرائیڈ کا استعمال کرتے ہیں، لیکن حالیہ برسوں میں سٹیرائیڈ کے مقابلے میں ٹونگ کاٹ علی ایک  قدرتی متبادل کے طور پر مشہور ہو رہا ہے۔ یہ طاقت، پٹھوں کی نشوونما اور کارکردگی کو بہتر بناتا ہے۔

3 Improve Muscle Strength with Tongkat ali 10

  • جرنل آف سٹرینتھ اینڈ کنڈیشننگ ریسرچ میں شائع ہونے والے 32 مردوں کے مطالعے میں ، ٹونگ کٹ علی سپلیمنٹس کا روزانہ 11 گرام 4 ہفتوں تک دیا گیا اور اس کے نتیجے میں اسکواٹس، بینچ اور ڈیڈ لفٹ ورزش کی بنیاد پر کل طاقت میں اضافہ ہوا۔
  • اسی طرح، یونیورسٹی آف ویسٹرن کیپ، ساؤتھ افریقہ کے شعبہ میڈیکل بائیو سائنس کی ایک اور 5 ہفتے کی تحقیق میں جہاں 13 مردوں اور 12 خواتین کو روزانہ 400 ملی گرام ٹونگ کٹ علی دی جاتی تھی، اس میں پٹھوں کی قوت کے ہاتھوں کی گرفت کے ٹیسٹ میں 16.6 فیصد اضافہ ہوا تھا۔ مردوں میں اور خواتین میں 13.7 فیصد۔ یہ مطالعہ ٹونگ کٹ علی کے بہتر پٹھوں کی طاقت کے ذریعے ایرگوجینک فائدے کی بھی تصدیق کرتا ہے۔
  • ٹونگ کٹ علی نے درمیانی عمر کی خواتین کی بہتر پٹھوں کی طاقت پر بھی بہت اچھا اثر ڈالا۔ یہ اثر یونیورسٹی آف مارا ٹیکنالوجی ملائیشیا کی جانب سے 45 سے 59 سال کی 31 خواتین پر کی گئی ایک تحقیق میں پایا گیا ۔ یہ انکشاف ہوا کہ 12 ہفتوں کے دورانیہ میں، ٹونگ کٹ علی روزانہ 200 ملی گرام کے نتیجے میں بینچ پریس میں 67 فیصد بہتری، اوپری جسم کی طاقت میں 21 فیصد بہتری اور ہینڈ گرپ کی مضبوطی میں نمایاں بہتری آئی۔
  • 2003 میں برٹش جرنل اسپورٹس آف میڈیسن پر شائع ہونے والے 14 مردوں پر اسی طرح کے 5 ہفتوں کے مطالعے میں، پٹھوں کی طاقت اور سائز میں بہتری دکھائی گئی۔ یہ ٹونگ کٹ علی کے روزانہ استعمال کی بنیاد پر ایتھلیٹک کارکردگی میں نمایاں بہتری ہے۔

4۔ وزن اور چربی میں کمی کرتا ہے۔

ٹونگ کاٹ علی جسم میں چربی کو کم کرتا ہے۔  جس سے وزن میں بھی کمی ہوتی ہے۔ لیکن یاد رکھنا چاہیے اس کے ساتھ ساتھ آپ کو اپنی غذا پر بھی توجہ دینے کی ضرورت ہے۔

5۔ آسٹیوپوروسس (Osteoporosis) کا علاج ہے۔

آسٹیوپوروسس ایک بیماری ہے جو ہڈیوں کو اس حد تک کمزور کر دیتی ہے کہ  وہ آسانی سے ٹوٹ جاتی ہیں – اکثر، کولہے، ریڑھ کی ہڈی  اور کلائی کی ہڈیاں اس بیماری کا شکار ہوتی ہیں۔ آسٹیوپوروسس کو “خاموش بیماری” کہا جاتا ہے کیونکہ آپ کو ہڈی ٹوٹنے تک کوئی تبدیلی محسوس نہیں ہو سکتی۔

5 Osteoporosis Tongkat Ali 11

آسٹیوپوروسس کا مطلب ہے غیر محفوظ ہڈی۔ ایسی ہڈی وہ ہڈی کہلاتی ہے جسے جب خوردبین سے دیکھا جاتا ہے تو شہد کے چھتے کی طرح نظر آتی ہے، یعنی اس میں ٹوٹ پھوٹ سے سوراخ ہو جاتے ہیں اور ہڈی نہایت ہی کمزور ہو جاتی ہے۔

  • ملائیشیا کی نیشنل یونیورسٹی کی فیکلٹی آف میڈیسن کے محققین کے ایک گروپ نے ٹونگ کٹ علی کو ہڈیوں کو مضبوط بنانے اور بالآخر مردانہ آسٹیوپوروسس کا علاج کرتے ہوئے پایا ۔ یہ دریافت ٹیسٹوسٹیرون کی سطح کو بڑھانے میں ٹونگ کٹ علی کے اہم کردار کی وجہ سے تھی، جو نہ صرف ہڈیوں کو بنانے والے خلیات (آسٹیو بلوسٹس) کی پیداوار کو تحریک دیتا ہے، بلکہ ہڈیوں کے ٹوٹنے والے خلیوں (اوسٹیو کلاسٹس) کی موت کو بھی متحرک کرتا ہے، جو بالآخر ہڈیوں کے بڑے پیمانے پر بڑھتا ہے۔ تحفظ ۔
  • دیگر مطالعات میں اس بات کے شواہد موجود ہیں کہ ٹونگ کٹ علی کے استعمال سے ہڈیوں کی تشکیل کو تحریک ملتی ہے کیونکہ یہ پروٹین کی تیاری کو متحرک کرتا ہے جو فطرت میں ہڈیوں کی تعمیر کرتے ہیں (جیسے OCN، RUNX-2، اور BMP-2) [17]۔
  • اسی طرح کی ایک تحقیق میں ٹونگ کٹ علی نے ہڈیوں میں آسٹیوپوروسس میں مبتلا نامرد نر چوہوں میں کیلشیم کی کمی کو روکا تھا۔

6۔ کینسر کے علاج میں مفید ہے۔

اس وقت دنیا بھر میں لاکھوں لوگ کینسر کی بیماری کا شکار ہیں۔ سائنسی تحقیقات میں پتا چلا ہے کہ ٹونگ کاٹ علی کینسر کے علاج میں مفید ہے۔

Tongkat ali and cancer
Tongkat ali and cancer

ناگاساکی انٹرنیشنل یونیورسٹی جاپان اور ویتنام نیشنل یونیورسٹی کے سائنسدانوں کی طرف سے کی گئی حالیہ مالیکیولر/ سیل پر مبنی تحقیق نے تجویز کیا کہ اگرچہ ٹونگ کٹ علی مختلف قسم کے کینسر جیسے کہ لیوکیمیا، پھیپھڑوں اور چھاتی کے کینسر کے خلاف سرگرم تھے۔ تاہم، گٹ کینسر ٹونگ کٹ علی کے خلاف معتدل اثر رکھتا تھا۔

7۔ تناو، غصہ کو کم اور موڈ کو بہتر بنائے۔

ٹونگ کٹ علی ذہنی دباو، اضطراب، اور غصہ کو کم کرکے آپ کے مزاج کو فائدہ دیتا ہے۔ چنانچہ ٹونگ کاٹ علی کو بہترین اینٹی سٹریس، اور اینٹی ڈپریسنٹ ہربل سپلیمنٹ کے طور پر بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔

ٹونگ کٹ علی اور غصہ ڈپریشن تناو موڈ 12

 ٹونگ کٹ علی موڈ کیسے بہتر کرتا ہے؟

  • ٹونگ کٹ علی کو کورٹیسول (یعنی تناؤ کے ہارمونز) کو کم کرنے کے لیے دکھایا گیا ہے۔ ہمارے جسم میں کورٹیسول اس وقت بڑھتا ہے جب ہم تناؤ، غصے یا افسردہ ہوتے ہیں۔

دی جرنل آف انٹرنیشنل سوسائٹی آف اسپورٹس نیوٹریشن میں شائع ہونے والے معروف ماہر نفسیات ڈاکٹر شان ٹالبوٹ کی طرف سے کی گئی ایک اور طبی تحقیق میں 4 ہفتوں تک ٹونگ کٹ علی کا استعمال کرنے والے ٹیسٹ شرکاء کے مزاج میں نمایاں بہتری دکھائی گئی۔ 63 مردوں اور عورتوں پر کی گئی تحقیق میں جو کہ کافی تناؤ کا شکار تھے، 4 ہفتوں تک روزانہ 200 ملی گرام ٹونگ کٹ علی کھانے کے بعد موڈ میں نمایاں بہتری دیکھی گئی۔

موڈ پروفائل میں بہتری کورٹیسول (یعنی تناؤ کے ہارمونز) میں کمی کے نتیجے میں ہوئی۔

  • تناؤ میں 11 فیصد کمی
  • غصے میں 12 فیصد کمی
  • کنفیوژن میں 15 فیصد کمی
  • کورٹیسول کی نمائش میں 16% کی کمی 

8۔ مدافعتی نظام میں بہتری۔ Immune system

ہمارا مدافعتی نظام ہمارے جسم کو وائرس اور بیکٹیریا سے بچاتا ہے۔ مدافعتی نظام پیچیدہ ہے اور ٹونگ کٹ علی پر ابتدائی تحقیق نے ہمارے مدافعتی نظام کو بہتر بنانے کی امید پیدا کی ہے۔

ٹوکیو میڈیکل یونیورسٹی اور جاپان میں انسٹی ٹیوٹ آف لائف سائنسز کی طرف سے 2016 میں کرائے گئے کلینیکل ٹیسٹ میں انسانی ٹیسٹ کے شرکاء کا استعمال کرتے ہوئے مدافعتی نظام پر ٹونگ کٹ علی کے اثرات کا تجزیہ کیا گیا ہے۔

نتائج نے 4 ہفتوں کے بعد ٹونگ کٹ علی کے روزانہ 200mg کے استعمال کی بنیاد پر T-cells، naïve T-cell، اور CD4+ سیلز میں اضافہ ظاہر کیا۔ ٹیسٹ بے ترتیب اور پلیسبو کے ذریعے کنٹرول کیے گئے اور 84 انسانی مضامین (ادھیڑ عمر کے مرد اور خواتین دونوں) پر کیے گئے

9۔ بلڈ شوگر کو کم کرتا ہے۔

تونگ کاٹ علی جسم میں شکر کی سطح کو کم کرتا ہے، اور بلڈ شوگر میں مفید ہے۔

آسیان کی اعلیٰ یونیورسٹیوں میں سے ایک کے طور پر پہچانی جانے والی، نیشنل یونیورسٹی آف ملائیشیا کے بایو سائنس ڈیپارٹمنٹ کی جانب سے کی گئی تحقیق سے پتا چلا ہے کہ ٹونگ کٹ علی نے خون میں شکر کی سطح میں خاطر خواہ کمی کی

 10۔ بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے۔

 ملایا یونیورسٹی کی فیکلٹی آف میڈیسن کی طرف سے بلڈ پریشر کی سطح پر ٹونگ کٹ علی کے اثر کی تحقیقات کے لیے پہلا تحقیقی تجربہ ملا۔ 2016 میں جرنل آف بائیو میڈ ریسرچ انٹرنیشنل میں شائع ہونے والی اس تحقیق میں بتایا گیا کہ ٹونگ کٹ علی خون کی نالیوں کو چوڑا کرنے کے قابل بناتا ہے جس کے نتیجے میں بلڈ پریشر میں کمی آتی ہے۔

خاص طور پر جو لوگ سگریٹ نوشی کرتے ہیں، ان کے جسم میں نیکوٹین خون کی نالیوں کو تنگ کردیتی ہے ایسے میں تونگ کاٹ علی خون کی نالیوں کو کھولتا ہے۔

11۔ اینٹی انفلامیٹری، اینٹی بیکٹیریل ہے۔  Antibacterial

سعودی میڈیکل جرنل میں شائع ہونے والی طائف یونیورسٹی کی ایک تحقیق میں یہ ظاہر کیا گیا ہے کہ نقصان دہ بیکٹیریا (جس میں سالمونیلا، سٹاف، ٹائیفائیڈ پیدا کرنے والے بیکٹیریا ای اور کولی شامل ہیں) کی نشوونما کو لیبارٹری میں ٹونگکٹ علی نے روکا تھا۔ 

Tongkat ali Antibacterial 13

  • 2015 میں ملایا یونیورسٹی کے محققین کے ایک گروپ کی لیبارٹری میں کی گئی ایک اور تحقیق میں ، ٹونگ کٹ علی کو ایک پرجیوی (Blastocystis sp) کی نشوونما اور پیداوار کو روکتے ہوئے دیکھا گیا جو ہمارے انسانی جسم میں آنتوں کے مسائل کا باعث بنتا ہے۔ ٹونگ کٹ علی نے 1.0 ملی گرام/ملی لیٹر پر سب سے زیادہ اینٹی پروٹوزول سرگرمی کی نمائش کی ۔

12۔ السر سے مدافعت

پیٹ، معدہ اور آنتوں کے زخم سے متعلق بیماریوں میں تونگ کاٹ علی مفید پایا گیا ہے۔

جاپان میں شیونوگی ریسرچ لیبارٹریز میں سائنسدانوں کے ایک گروپ کو شواہد ملے ہیں کہ ٹونگ کٹ علی میں موجود quassinoids (eurycomanone  اور pasakbumin-B) معدے میں تیزاب کی اضافی مقدار کو کم کرکے السر کی تشکیل کو روک سکتے ہیں۔ یہ مطالعہ 2004 میں یورپی جرنل آف میڈیسنل کیمسٹری میں شائع ہوا تھا اور آپ یہاں مقالے تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں ۔

13۔ نیند کی کمی کو دور کرے

نیند کی کمی کم ٹیسٹوسٹیرون سے وابستہ ہے ۔ اگر آپ اچھی طرح سے نہیں سو رہے ہیں، یا دن میں 7 گھنٹے سے کم سوتے ہیں، تو یہ وقت ہے کہ آپ ٹونگ کٹ علی کا استعمال کریں اس کا استعمال کرنے سے سے ٹیسٹوسٹیرون کی مقدار زیادہ ہوگی اور اچھی نیند آئے گی۔

خلاصہ

تونگ کاٹ علی میں سب سے زیادہ یا سب اہم چیز ٹیسٹوسٹیرون  میں اضافہ کرنے کی صلاحیت ہے۔

آج کل سننے میں آیا ہے کہ چائنہ سے غیر معیاری تونگ کاٹ علی بھی مارکیٹ میں آرہا ہے، اس لیے کوشش کرنی چاہیے کہ انڈونیشیاء یا ملائیشیاء کا  پیلے رنگ والا  تونگ کٹ علی ہی استعمال کیا جائے تاکہ مکمل فوائد حاصل ہوں۔

خوراک کی مقدار:   200 سے 400 ملی گرام

مدت: چار ہفتے

etopk Shilajit Salajeet سلاجیت 1 14

عنبر کیا ہے

Leave a Reply