بیک لنک چیکر مفت ٹولز

0
187

کسی بھی ویب سائٹ کے بیک لنک چیک کرنے کے لیے چھ مفت ٹولز۔

(سید عبدالوہاب شاہ)

بیک لنک سے مراد وہ لنکس ہیں جو دوسری ویب سائٹس سے آپ کی ویب سائٹ کی طرف آرہے ہوتے ہیں، ایسے اگر جینون ہوں تو آپ کی ویب سائٹ کی اتھارٹی بہتر ہوتی ہے۔ اچھے معیار کے بیکن لنکس جتنے زیادہ ہوں گے آپ کی ویب سائٹ گوگل کے سرچ میں اتنی ہی بہتر ہوگی۔

6 Free Tools to Check Any Websites Backlinks 2

بیک لنکس ویب سائٹ کے لیے کیوں اہم ہیں؟

بیک لنک ویب سائٹ کی ایس ای او کے لیے بہت اہم بھی ہیں اور ضروری بھی ہیں۔ کیونکہ یہ بیک لنک ہی ہوتے ہیں جن سے گوگل کو پتا چلتا ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کا ڈیٹا بہت قیمتی ہے جس کی طرف دوسری ویب سائٹ سبھی اشارہ کر رہی ہیں۔

بیک لنک نہ صرف آپ کی گوگل رینکنگ کو بہتر بناتے ہیں بلکہ آپ کے گاہکوں میں بھی اضافے کا ذریعہ بنتے ہیں۔

اچھی ویب سائٹس پر ملنے والے بیک لنک، مزید بیک لنکس کا ذریعہ بھی بنتے ہیں۔ یہاں یہ بات یاد رکھنا بھی ضروری ہے کہ اچھی اتھارٹی رکھنے والی ویب سائٹ پر ہی بیک لنکس ملنا آپ کے لیے مفید ہے، اگر خراب اتھارٹی والی ویب سائٹ پر آپ کو بیک لنک ملتے ہیں تو یہ آپ کو گوگل کی نظر میں مزید خراب کر دے گا اور گوگل آپ کی ویب سائٹ کو اسپیم میں ڈال سکتا ہے۔

اپنی ویب سائٹ کے بیک لنک چیک کرنے کے لیے بہت سارے ٹولز دستیاب ہیں، جن کی مدد سے آپ اپنی ویب سائٹ کا تجزیہ کر سکتے ہیں۔ یہ ٹولز مفت بھی ہیں اور بامعاوضہ بھی۔ آج کے اس مضمون میں، میں آپ کو ایسے ہی چند مفت ٹولز کے بارے بتاوں گا جن کی مدد سے آپ اپنی ویب سائٹ کے بیک لنکس چیک کر سکتے ہیں۔

ٹاپ 6 مفت بیک لنک چیکر ٹولز

  • سیمرش بیک لنک چیکر ٹول
  • احرف کا بیک لنک چیکر
  • موز لنک ایکسپلورر
  • WebCEO بیک لنک چیکر
  • Ubersuggest بیک لنک تجزیہ کار
  • SERanking بیک لنک اینالائسس ٹول
  • منگولز لنک مائنر
  1. سیمرش بیک لنک چیکر ٹول

سیمرش بیک لنکس اینالیٹکس سروس صارفین سب سے زیادہ ڈیٹا تک رسائی فراہم کرنے والا ایک بہترین ٹول ہے۔ Semrush کے مطابق، ان کے ڈیٹا بیس میں 43 ٹریلین سے زیادہ لنکس شامل ہیں، جو کہ آپ کو مارکیٹ میں ملنے والا سب سے بڑا ڈیٹا بیس ہے۔

سیمرش ٹول آپ کو جو تفصیلات فراہم کرتا ہے وہ بھی نہایت ہی اہم ہیں مثلا:

غلط یا نقصان دہ بیک  لنک کی تفصیلات بھی بتاتا ہے۔

آپ یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ کون سے لنکس “dofollow” یا “nofollow” ہیں۔

آپ اتھارٹی سکور، بیک لنکس کی تعداد، اور ہر بیک لنک کے IP ایڈریس کے تفصیلی تجزیہ کے لیے “ریفرنگ ڈومینز” ٹیب پر بھی کلک کر سکتے ہیں۔

اس ٹول سے مستفید ہونے کے لیے آپ کو سیمرش پر اپنا اکاونٹ بنانا ہوتا ہے، اور اس کے بعد آپ ان کی کچھ مفت سہولیات سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ البتہ ان کا بامعاوضہ ٹول بہت گہرائی اور بڑی تفصیل کے ساتھ آپ کو رپورٹس دیتا ہے۔

سیمرش ٹول کے لیے یہاں کلک کریں

  1. احرف کا بیک لنک چیکر

Ahrefs  بیک لنک چیکر ایک مشہور نام ہے۔   احریفس اپنی بیک لنک ٹیکنالوجی کو نئے صفحات کرال کرنے کے ساتھ اپ ڈیٹ کرتا  رہتا ہے۔ جب بھی آپ چیکنگ کے لیے سرچ بار میں URL درج کرتے ہیں، آپ کو کسی بھی ہدف کے لیے صفحہ کی سطح اور ڈومین میٹرکس کا مکمل جائزہ ملتا ہے۔ اس میں ڈومین کی درجہ بندی اور URL کی درجہ بندی، حوالہ دینے والے ڈومینز کی تعداد، سمیت بہت سی معلومات تک رسائی شامل ہے۔

احرف کے بیک لنک چیکر کے مفت ورژن کے ساتھ آپ کو 100 بیک لنکس فی چیک اور لامحدود چیک فی دن ملتے ہیں۔ آپ اکاؤنٹ بنائے بغیر ٹول استعمال کر سکتے ہیں۔

Ahrefs بیک لنک چیکر میں ڈومین داخل کرنے سے آپ کو مفید معلومات سے بھری ہوئی ایک مکمل رپورٹ ملتی ہے۔ مجموعی جائزہ میں ویب سائٹ کی ڈومین کی درجہ بندی، بیک لنکس کی کل تعداد، اور آپ کے dofollow لنکس کا فیصد شامل ہے۔

احرفس ٹول کے لیے یہاں کلک کریں

  1. Moz لنک ایکسپلورر

Moz Link Explorer ایک آسان بیک لنک ٹریکر ہے جسے کوئی بھی استعمال کر سکتا ہے۔  Moz کے پاس تلاش کرنے کے لیے تقریباً 40 ٹریلین لنکس ہیں، جو اسے ایک خوبصورت جامع ٹول بناتا ہے۔

MOZ کے ساتھ اپنی ویب سائٹ کے بیک لنکس کو چیک کرنے کے لیے، آپ صرف اس صفحے کا URL درج کریں جس پر آپ لنک ڈیٹا حاصل کرنا چاہتے ہیں، اور Moz آپ کے لیے آپ کی رپورٹ تیار کرے گا۔

Moz پر آپ ٹوٹے  ہوئے  لنکس کو چیک کر سکتے ہیں۔ اعلی کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والا موادکی تحقیق کر سکتے ہیں۔ بیک لنکس کا سپیم سکور چیک کرکے  انہیں اپنی سائٹ سے ہٹا سکتے ہیں۔

Moz ان تمام بنیادی سوالات کا جواب دیتا ہے جو زیادہ تر کمپنیوں کے پاس اپنی لنک اتھارٹی اور بیک لنکنگ کے مواقع کے بارے میں ہوتے ہیں۔ اپنی ویب سائٹ پر صرف لنکس کی اتھارٹی کو چیک کرنے کے بجائے، آپ وقت کے ساتھ ٹوٹے ہوئے لنکس، سپیمی لنکس، اور کھوئے ہوئے لنکس کو بھی تلاش کر سکتے ہیں۔

موز ٹول کے لیے یہاں کلک کریں

  1. Ubersuggest بیک لنک اینالائزر

 یہ ٹول بھی آپ کو محدود تعداد میں مفت بیک لنک ڈیٹا فراہم کرتا ہے۔

Ubersuggest Backlink Analyzer کی کچھ خصوصیات میں شامل ہیں:

مسابقتی تجزیہ: مقابلے میں اپنے صفحہ کے اسکور چیک کریں۔

بیک لنک کے جائزہ: آپ کے بیک لنک کا فوری اور آسان جائزہ

مفت مطلوبہ کی ورڈز کا تجزیہ: اپنے بیک لنکس کو چیک کرتے ہوئے مطلوبہ الفاظ تلاش کریں۔

آپ کو مفت پلان سے کیا ملتا ہے؟

Ubersuggest کا مفت ورژن آپ کو روزانہ 3 مفت تلاشیں انجام دینے کی اجازت دیتا ہے (بغیر کسی اکاؤنٹ کے لیے اندراج کیے)۔

ہر تلاش میں آپ  سرفہرست 100 لنکس دیکھ سکتے ہیں۔ مکمل پروڈکٹ کو جانچنے کے لیے، آپ 7 دن کے مفت ٹرائل کے لیے رجسٹر کر سکتے ہیں۔

اس ٹول کے لیے یہاں کلک کریں

  1. ایس ای رینکنگ

SERranking Backlink Analysis Tool بیک لنکس کو تلاش کرنے اور ان کا تجزیہ کرنے کے لیے ایک آسان اور بااعتماد ٹول ہے۔  اس ٹول کے مدد سے آپ مندرجہ ذیل فوائد حاصل کر سکتے ہیں:

ٹیکسٹ امیج بصیرت: یعنی یہ معلوم کریں کہ  آیا کوئی لنک کسی تصویر یا ٹیکسٹ بلاک سے آتا ہے۔

صفحہ کا اعتماد: مخصوص ملکیتی درجہ بندی کے مطابق اپنے صفحہ کے اعتماد کی سطح کی جانچ کریں۔

پہلی بار/آخری بار دیکھا گیا: تاریخیں دیکھیں جب SE رینکنگ کرالر کے ذریعہ ایک لنک کو آخری بار دیکھا گیا تھا۔

میٹرکس: Alexa رینک، ڈومین ٹرسٹ، اور دیگر گہرائی سے میٹرکس کو ٹریک کریں۔

SERranking بیک لنک چیکر کے لیے یہاں کلک کریں

  1. مینگولز لنک مائنر

Mangools “LinkMiner” ایک بہت بڑا ڈیٹا بیس کے ساتھ ایک بیک لنک چیکر ہے، جو آپ کو آپ کے تمام لنکس کے بارے میں بہترین معلومات فراہم کرنے کے لیے بنایا کیا گیا ہے۔

 دلچسپ بات یہ ہے کہ Mangools آپ کو اپنے تمام لنکس، یعنی  آپ کے نئے لنکس، یا آپ کے کھوئے ہوئے لنکس کے بارے میں معلومات دیکھنے کے درمیان سوئچ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

اس کے ساتھ ساتھ یہ خوبیاں بھی اس میں پائی جاتی ہیں:

جامع ڈومین سکور: اپنی سائٹ سے منسلک ہر ڈومین کے لیے میٹرکس کی ایک رینج چیک کریں۔

آسان انٹرفیس: بصری انٹرفیس کے ساتھ نئے، کھوئے ہوئے اور موجودہ لنکس کو چیک کریں۔

ٹریکنگ ٹولز تک رسائی: وقت کے ساتھ مطلوبہ الفاظ کی ترقی کو ٹریک کرنے کے لیے ٹولز تک رسائی ہے۔

SEO ٹولز کی کافی مقدار: مطلوبہ الفاظ کی تجاویز اور ٹریفک کی معلومات تک رسائی حاصل کریں۔

Mangools LinkMiner صفحہ پر جائیں اور شروع کرنے کے لیے ایک URL درج کریں۔ آپ کو Mangools کے ساتھ ایک اکاؤنٹ بنانے کی ضرورت ہوگی، یہاں تک کہ صرف بنیادی خصوصیات تک رسائی حاصل کرنے کے لیے۔ ایک بار جب آپ اپنے ای میل ایڈریس کی تصدیق کر لیتے ہیں، تو آپ کے پاس دس دن کا مفت ٹرائل ہوگا۔

مفت ٹرائل آپ کو LinkMiner کے تجربے تک رسائی فراہم کرتا ہے، اس لیے آپ dofollow اور nofollow لنکس کو چیک کر سکتے ہیں، ڈومین اتھارٹی کی جانچ کر سکتے ہیں، اور یہاں تک کہ اپنے اعتماد کی سطح کو بھی اسکور کر سکتے ہیں۔

مینگول ٹول کے لیے یہاں کلک کریں

Leave a Reply